• Peonia

BIM v. 7

Bra lista Snöhästen, bra jobbat!!

Tinkerbelle: Men det är väl just det som är saken - tyvärr - att allt kan vara eller inte vara graviditetstecken när vi talar om såhär tidigt som tom innan BIM! Det ligger i sakens natur fast man önskar ju att det inte vore så såklart...

• Peonia

Junior J: Det är inte bara du!! Jag är precis likadan men vi har haft sex ändå, jag har inte velat erkänna denna noja för min sambo... Så nu har man lite ångest för det, suck ja. Men, jag känner mig faktiskt gravid så jag hoppas ännu. BIM 12-13/2.

• Peonia

Junior J: Bra, då finns det hopp! Men tycker du inte att det är en speciell, obestämd känsla i kroppen när du är gravid? Jag kan ju tolka min kropp helt fel nu men jag känner mig bara på nåt konstigt sätt gravid. Men det är så svårt o ändrar sig lite hur det känns från stund till annan. På samma gång vill man testa o ändå inte

• Peonia

Beautyflie: Svårt det där, jag har också haft ett MA och efter det har jag fått betydligt MERA pms med bla ömma bröst och kraftig mensvärk innan mens. Så jag tycker också att det har ändrat sig fast på andra hållet jämfört med dig då... Gravid blir jag i alla fall inte fler ggr verkar det som. Hur längesen är ditt MA? Kroppen kanske snart är i balans igen, hoppas det!

• Peonia

Ok, mitt var i maj o det var första försöket o nu händer absolut INGENTING... Man är ju inställd på att det kan ta lite tid men kanske inte åratal!

Svar på tråden BIM v. 7