Inlägg från: Syrran79 |Visa alla inlägg
  • Syrran79

BIM v. 7

Hej allihopa!
    Får jag vara med..?
    För mig är det första försöket och jag är så förväntansfull! Jag och sambon har velat ha barn länge, men eftersom jag pluggat fram tills nu så har vi väntat. *håller tummarna för oss alla*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a) (2)

Kvar på bim-listan: 28

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 28

Statistik: 0,2 * 28 = 5,6(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Syrran79

Hej tjejer!

Till skillnad från er andra så känner jag inte av några graviditetssymptom... Ingen molvärk, ingen trötthet, inget illamående... Fast å andra sidan har jag inte BIM förrän 18/2 så det kanske kommer om några dagar! *hoppas*

• Syrran79

Yrrepyrr:

ok, hoppet lever fortfarande med andra ord!

• Syrran79

Har man högre temp när man är gravid? *springer iväg och hämtar en termomenter*

• Syrran79

min temp är 37.0 grader, något högre än jag brukar ha med andra ord! Är det ett graviditetstecken? *hoppas*

• Syrran79

Masquito: bättre lycka nästa gång!

Själv har jag inga gravsymptom alls, tror inte det blir något för mig heller...

• Syrran79

Tinkerbelle: ok, det låter ju bra!

Yrrepyrr: om du kissar ofta och det svider låter det som att du har fått en urinvägsinfektion. Proppa i dig C-vitamin och boka in ett besök hos husläkaren så att du kan få en antibiotikakur.

• Syrran79

Nu håller jag på att bli galen på denna väntan! Ena sekunden inbillar jag mig att jag kanske har ngt gravtecken, och nästa sekund känner jag ingenting alls... Vill ju veta nu! Grrrr....

• Syrran79

Yrrepyrr: såg att vi har BIM på samma dag - söndag. När tänker du testa? Jag funderar på att testa på fredag, känner att jag inte har tålamod nog att vänta tills på söndag...

• Syrran79

Yrrepyrr: oj, vilket tålamod... Skulle aldrig kunna hålla mig tills på tisdag!

• Syrran79

Oj, vad tråkigt med alla minus! Men jag håller med Snöhästen och hoppas att de kommer att förvandlas till plus!

Ååååå vad jag längtar efter att testa, denna väntan är ju hemsk!

• Syrran79

Billecart: har egentligen inte BIM förrän på söndag, men jag tänkte tjuvstarta och testa på fredag!

• Syrran79

Satt och räknade lite på min cykel igår och kom fram till att min BIM antagligen är den 16/2 och inte den 18/2. Passade därför på att testa imorse och........ jag testade PLUS!!!!!!!! Är så överlycklig just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen, vill ringa runt alla nära och kära och berätta men inser att jag inte borde! JIPPIE!!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 31

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, (23 st)

• Syrran79

Testade inte Billecarte plus igår morse?

Svar på tråden BIM v. 7