Inlägg från: mamma på vift |Visa alla inlägg
  • mamma på vift

BIM v. 7

Fick utslag på äl testet idag så borde ha är imorgon och då blir bim den 12:e tror jag :) Så jag hoppar in här hos er!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e) (8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 35

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 35

Statistik: 0,2 * 35 = 7(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• mamma på vift

Hade bestämt mig att inte leta symptom denna månad, men hur lätt är det när man sitter här med onda boobisar och molande värk. Men som alla andra gånger så kommer nog mensen på måndag!

• mamma på vift

Här sitter värken i sig fortfarande och även ett lätt illamående har infunnit sig....kanske kanske kian de ha blivit nått, men vågar inte hoppas utan intalar mig själv att mensen kommer komma. orkar inte bli så besviken igen :(

• mamma på vift

Vart känner ni andra molvärken?? Mitt sitter nästan mitt på och strålar ut åt båda sidorna och det hugger till om jag nyser eller hostar!!

• mamma på vift

maglan: ja jag känner inget i ryggen utan bara som kraftig mensvärk. brukar inte känna nått förens dagen innan mens då det kan mola lite.

• mamma på vift

maglan: har haft molvärk sedan 2-3 dagar efter ägglossningen men ibörjan var de inte så kraftig. har bim på måndag den 12 jag med! ska kanske testa på söndag om jag vågar ;)

• mamma på vift

maglan: ja lite på morgonen men det går över framåt 12 tiden. vill veta nu om det finns ett litet frö i magen!! otåliga jag!! :)

• mamma på vift

Kunde inte hålla mig, o jag som inte skulle testa innan BIM men tji fick jag och kunde inte motstå testet som låg i skåpet. Viste att det skulle visa neg som alla andra gånger :(

Men gissa vad!!! Det blev ett tydligt + på testet!!!!! Jag är gravid!!!! Kan knappt fatta det, måste testa igen för att kolla om det är sant...kan bara inte tro det!!!! Hoppas att lilla knodden får stanna kvar nu bara!!!

Svävar på små moln!!!!

• mamma på vift

Mmmm det ska jag göra!! Ska slå in testet och ett par pytte små strumpor som jag köpt nu på morgonen och ge till sambon i kväll :) Undrar vad han kommer att säga då vi bara fick till det 1 gång under äl...trode verkligen inte på den här månaden!!

• mamma på vift

Tack alla!! Flyttar mig på listan!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a)(4)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 44

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift (2)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn

• mamma på vift

Anledningen till att jag testade var att jag kände ett enormt tryck över livmodern och tänkte att om jag inte är gravid så kommer mensen forsa ut vilken sekund som helst. Har haft ganska kraftig molvärk de senaste dagarna och något som varit mindre trevligt har varit att jag haft ganska mycket gaser :(

Boobisarna har kliat och varit ömma. Lite matt i kroppen!!

Kan inte komma på nått mer!!

• mamma på vift

jag har bim den 12/2 eller egentligen på natten mellan den 11-12. så 3 dagar innan blir det väl!!

• mamma på vift

Grattis Luna77 och Princess85!!!

Svar på tråden BIM v. 7