Inlägg från: Fluffmoln |Visa alla inlägg
  • Fluffmoln

BIM v. 7

hej tjejer,

då var det bara nya tag då...

tror ju att jag kanske har BIM i slutet av v 6, men eftersom jag haft mf och mensen nu blivit så konstig lägger jag in mig här om det är ok med er?! så har jag lite säkerhetsmarginal...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 3

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 3

Statistik: 0,2 * 3 = 0,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Fluffmoln

ja, rottis,

håller tummarna för oss alla

• Fluffmoln

hej Stil o Rottis,

hur e läget? Bara att vänta tills mensen e över så man kan börja pricka in äl...

• Fluffmoln

hej alla nya och "gamla"!

masqito, synd att det blev mens Både du o jag var ju sjukt skengravida verkar det som... Nåja, sånt händer.

Har tänkt att inte testa för tidigt vid BIM nästa gång. Ska hålla det också!

• Fluffmoln

goddagens,

Masqito, ja sanslöst att man kan vara så skengravid Ska försöka att inte leta tecken och syptom innan BIM denna gång. bara softa och invänta mens eller plus. Lättare sagt än gjort.

• Fluffmoln

hej tinkerbelle,

kul att se dig, men trist att det är i ännu en vänta-på-mens-eller-plus-tråd...

kramar

• Fluffmoln

hej tjejer,

tänkte bara säga hej Hoppas ni har det bra och snart kommer äl...

• Fluffmoln

hej tjejer,

känner igen mensdepp-perioden. Fick också det faktiskt. Och såklart tror man att nåt e fel och oroar sig jättemycket. Men nu har jag sett till att träffa kompisar mycket och göra roliga saker. Man får inte glömma bort sitt liv runtomkring heller. Jag har gått in så mycket för att bli gravid att det börjat kännas som en besatthet. Försöker vända det nu.

• Fluffmoln

tinkerbelle,
    Måste vara segt att flytta till ett ställe där man inte känner nån. Det tar ju tid att bygga upp vänskap faktiskt. Är du långt ifrån dina gamla kompisar?

• Fluffmoln

förstår dig tinkerbelle, kan inte du bli bättre vän med de ytligt bekanta då? Måste finnas nån pärla där? Kan ju hoppas i a f...

Kan berätta lite glada nyheter då Fick stegring på äl-testet idag. Har då troligtvis BIM tidigare än jag skrivit på listan här. Så vi fick till det idag och förhoppningsvis imorgon också Hoppas såååå att det ska gå vägen snart.

Killen o jag firade femårsdag i veckan också. MysigT!

Svar på tråden BIM v. 7