Inlägg från: englabella |Visa alla inlägg
  • englabella

BIM v. 7

Lovade mig själv att inte skriva in mig på en massa listor, men kan ju inte låta bli. Utslag i dag så jag siktar på BIM 14/2 som jag trodde.
    Haft ett tufft förra år och hoppas det vänder nu!

Hejja på er andra också!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74 (4)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 39

Statistik: 0,2 * 39 = 7,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• englabella

Grattis fluffmoln! Vad härligt med bra nyheter såhär på morgonkvisten!

Själv har jag haft spottings och blödningar sedan ÄL... känns inte helt lovande. Hänger mig kvar på hoppet och listan ändå. Lycka till alla!

• englabella

Har beställt ett par "tidiga test" från Mirres. Nån som vet nåt om dom? De ska vara de enda som finns att köpa i sverige och ger utslag på jätteliten mängd hcg.
    Testfreaket jag kan inte låta bli...

• englabella

Tinkerbelle: Dessa från mirres skulle ha känslighet på 10 mlU/ml. Har tidigare varit nöjd med mirres vanliga gravtest och ÄLtest.
    Vi får väl se. Bidde det ingen bebis så spelar det ju inge roll hur känsliga stickorna är...
    Hoppas på plus på ala håll här nästa vecka!

• englabella

Masqito: Det är väl för det nu ifall de möttes därinne ägget och den vinnande simmaren. Hoppas!!!
    Jag håller så tummarna för massa plus nästa vecka. Låter lovande, måste säga ang era symptom!
    Själv känner jag inget, lite spottings fortfarande

Är ju inte bara med glädje jag ser fram emot att plussa i en förhoppningsvis snar framtid. Efter två tunga förluster förra året är jag livrädd för en nästa graviditet, samtidigt som jag önskar det mer än nåt annat. Tufft och blä. Önskar jag kunde vara lite mer "normal" i den här frågan.

• englabella

masqito: hoppas du har rätt. men jag har haft såna här spottings innan min mens sista tiden så... men hoppet är det sista som sagt...

• englabella

om BIM är den 14 är det BIM -7 för mig imorgon???

• englabella

hmmm... är det bara jag som är ett fullständigt testfreak? Har redan förbrukat ett antal, fast jag inte har en tillstymmelse till symptom och eg inte tror jag är gravid. Och även om jag skulle vara det så skulle det ju inte bli nåt plus ändå, än. Suck. Trött på mig är jag ibland, men det är ju så roligt att testa

jättetidiga stickor finns på Mirres. De mäter 10 mlU/ml. Har ett sånt kvar och testar efter helgen, om jag kan hålla mig....

• englabella

minxy: skönt att höra att man inte är ensam! Är på BIM -6 idag så självklart minus. Har ett helt förråd av alla möjliga test så jag kör nog på imorgon också
    Skönt att man upptäckt näthandeln iaf. My kind of heaven

Svar på tråden BIM v. 7