• wea

BIM v. 7

Godmorgon,

det är en riktig "supertråd" ni har här...
    Jag tar mig friheten att smyga in och ställa en fråga. Jag använde äl stickor denna månad och de visade utslag 29 jan. Har sett att det är lika som en del här inne. Har alltid haft regelbunden mens ca 30 dagar, och idag är jag på 29. Hade äl senare än vad jag trodde, dag 20. Jag kunde inte hålla mig från att testa imorse och resltatet blev det absolut svagaste streck jag sett, jag har sett att ni har ganska långt kvar till bim, trots äl samtidigt som mig. Nu till frågan, kan det ge utslag redan, ca 9 dagar efter ägglossning?

Om jag nu är gravid så kan jag glädja er med att jag känt de där "stickningarna" ni pratar om, så då är det nog ett gravsymptom....

• wea

Jag får bita ihop tills på söndag, då bör det ju bli ett tydligt resultat. Jag har varit gravid två gånger förut, så även om det inte blir något nu så vet jag precis vad det är för stickningar, har haft så båda gångerna..... Eller alla tre kanske...
    Jag skriver så fort jag vet..
    Otrolig vad dum man är som testar så tidigt som jag gjorde idag, hålla på och analysera, jag tycker att ni är smart som väntar....

• wea

Räkna var visst inte min starka sida... Ja, det får bli ett cl på söndag, ett digitalt! Så slipper man vrida och vända på resultat...
    Tack för att ni är så gulliga och svarar. Ha det gott i solen!

• wea

Hyacinth: Du gör klokt i att vänta! Man blir ju inte mer gravid av att hålla på som jag.... Mannen är på jobbet och jag har ingen bil idag så jag kan inte åka och köpa ett cb förnst senare, vad gör jag då? Jo jag testar med ett äl test som nästan ger fullt utslag. Det gör mig inte klokare, det är ett äl test INTE grav test. Vet faktiskt inte vad som hänt med mig, jag har aldrig hållt på så här förr...
    Jag ska hålla tummarna för att du får ett pluss på onsdag!

Svar på tråden BIM v. 7