Inlägg från: Junior J |Visa alla inlägg
  • Junior J

BIM v. 7

hej tjejer! här kommer jag såg att det var så många från gamla BIM lisa v3 som hamnade här så jag skriver in mig trots lite osäker om jag är precis mitt i mellan 6/7.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J3:e(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1
    (5)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2:

17/2:

18/2: bertlyn (7:e) (1)

Kvar på bim-listan: 17

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 16

Statistik: 0,2 * 17 = 3,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Junior J

kan nån hjälpa mig ändra antal och statistik

• Junior J

hej tjejer har inte skrivit på ett tag.
    haft så mycket annat att stå i med.
    så här runt ÄL dagarna , känns ibland som att man får prestations ångest
    ja det blir ju inte lika spontant med sambon när man har en
    2-åring som kräver sin tid...utan mer... ö ska vi mysa på torsdag klockan 21.30.. passar det för dig då.. eller?
    så ser man till att ungen inte såvit middag så att han stupar och garanterar inte vaknar mitt i
    ja fast å andra sidan går det ju inte å planera utan man får ta det som det kommer.
    jag har ialla fall inte använt ÄL stickor denna månad utan vi går på känsla, vi får se hur det går.

• Junior J

Misan 1: du kanske har oregelbundna månader, ge inte upp den kommer nog snart

• Junior J

hej ändrar min BIM dag.

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e),
    Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(11)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)(6)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Junior J

hej hallå!
    det tar en evighet att läsa ikapp
    jag måste dela mina känningar från min förra graviditet, (som dock slutade i MF) men...
    det hade gått fyra dagar efter ÄL och jag fick stickningar i ena äggstocken, trodde absolut att jag inbillade mig...men det fortsatte i molvärk till och från varje dag efter det, så det behöver inte alls gå lång tid innan man känner av nåt.
    Dock är min erfarenhet, att när vi försökte inför första barnet hade jag inbillningssjukan.. jag ville så mycket att jag letade efter minsta lilla tecken... men för mig är lite av charmen att få göra det, så känn efter mina vänner! upplevelse är eran och ingen kan ta det ifrån er!
    godnatt...sov oroligt och vakna illamående

• Junior J

hej tjejer. man vågar knappt inte gå ifrån datorn så mycket att läsa ikapp ...och vilket hett forum igår, efter min läggtid.
    grattis Fluffamoln va kul!
    Misan1 och stil07 kramar till er.
    den här månaden gick jätte fort tycker jag, efter att ha missat plusset förra månaden...å nu står man vid neräkningen igen.
    då går tiden sååå låångsamt...
    är det någon annan som känner av ÄL i fler dagar? jag har nämligen ömmat i tjejmagen sen i lör, då jag tror att min ÄL var.

• Junior J

vad jobbigt för dig Sofis hoppas allt ordnar sig.
    och Tussilull du hittar snart "rutin" på månaden ska du se
    själv har jag gråtit klart till "Grace anatomi", så bra tycker jag!
    sov gott dröm sött... sees i morrn!

• Junior J

hallå "skribenterna"
    jag går alltid in efter jobbet och det är så roligt och se vad ni diskuterat under dagen.
    själv har jag ont i ländryggen men det kan lika gärna vara min dåliga rygg som spökar och så värker magen, men jag är laktos känslig, så det beror nog på den grymt goda semlan jag åt idag...med massor av grädde ..MUMS!

• Junior J

he pinglor! är det många som har dator på jobbet, endel verkar bo här
    själv är jag en eftermiddags/kvälls-surfare.
    Har jag gått med gasig mage några dagar nån annan som också har samma symtom?

Svar på tråden BIM v. 7