Inlägg från: Billecart |Visa alla inlägg
  • Billecart

BIM v. 7

Hej!

Jag kopierar in, antar att det är så ni har gjort (är ny på familjeliv)?!

Lägger till mig på listan med BIM 16 feb (vår bröllopsdag).

När kan jag testa mig och lita på resultatet?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5), Billecarte (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80 (8st

• Billecart

Skickar tröstekramar till er som inte hade tur denna gång...Ledsen

Har BIM 16:e. När ska ni testa som har däromkring?

Är det någon som ska testa imorgon på morgonen? Kan inte hålla mig längre utan jag gör det....

Är skengravid så det stänker om det. Om det är tanten är hon inte välkommen hos mig!!

• Billecart

Puh, hoppas på ett +.

Skriver när jag är på plats på jobbet. Hi hi, ni läste rätt. Vem kan jobba när man kanske bär ett litet liv i sig?! Generad

• Billecart

Snöhästen: Jag trycker på den gula gladen gubben på samma rad där teckensnitt osv kan väljar. Sen väljer man igen vilken gubbe man vill ha.

Jag får lite ångest nu. Kanske törs jag inte testa imorgon. Får se... Kanske bäst att vänta till torsdag i alla fall. Svammeljag!

• Billecart

Grattis ni som testat +!

Är på BIM-3 idag, hade tänkt testa imorse men jag fegade ut.

Är på ett sjuhelsikes humör och det känns molnande i tjejmagen + lite i äggstockarna. Så det måste bara betyda 1 sak...

Eller?! Ni som blivit gravida, kan jag ändå hoppas att indianerna inte kommer på besök?!

• Billecart

Vaknade idag med illamående *tjoho*. Och nu smakar de riktigt mycket järn i munnen. Det ilar till tjejmagen ibland och jag känner mig lite yr.

Antingen är jag gravid eller så blir jag knäpp när mensen kommer. Vill inte ha för länge mellan barnen...

Ska testa mig fredag morgon på BIM dagen.

Min förra graviditet upptäckte jag inte symptom i förrän i v. 6.

Lycka till alla ni andra. Vilka fler ska testa fredag?

• Billecart

Testade idag på BIM-1 och fick -... Men inga indianer i sikte så jag har inte gett upp hoppet ännu.Jag har mått småilla i 2 dagar. Nyss så spydde jag floder. Är det någon som vet om man kan må illa och kräkas så här tidigt i grav.?Det visar kanske sig att jag fått magsjuka och mens imorgon.. 

• Billecart

Tsarbabe: Tack för info! Hoppas hoppas att det ej är magsjuka... Ska tänka på det vid nästa illemående attack över toastolen. Då står jag ut med detta ett tag till...Ska inte testa förrän på söndag nästa gång. Då är jag BIM +2 om nu inte mensen hunnit komma. Lyck till ni andra och jag tänker på er!

• Billecart

Grattis till er +are!Och tröstkramar till er andra...Är på BIM +2 idag och testade - igår. Men ingen mens i sikte. Tror benhårt att jag är gravid för jag känner så många symptom. *peppar peppar* Och är jag inte det så ska jag för evigt hålla tyst om mina ev. framtida skengraviditeter.

• Billecart

Testade + på morgonen!

Men nu sitter jag på jobb och har så jätteont i nedre delen av magen. En riktigt kraftig mensvärk. Är jätterädd för att det kanske är MF...

• Billecart

Uppdaterar...

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (4 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 11 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a)  (13 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, (36 st)

Svar på tråden BIM v. 7