BIM v. 7
Jag har BIM på Alla Hjärtans Dag. Är det ok om jag lägger till mig på listan? Det är vårt första försök så jag försöker hålla förväntningarna nere, men det är grymt svårt.
Jag har BIM på Alla Hjärtans Dag. Är det ok om jag lägger till mig på listan? Det är vårt första försök så jag försöker hålla förväntningarna nere, men det är grymt svårt.
Yrrepyrr: Tack så mycket, vilken service
Men Sofis... vad har hänt?
Åååååhhh gumman *kramar om*. Vi finns här om du vill prata mer...
snöhästen: vilket jobb! Mycket intressant.
Mina "symtom" är trötthet, huvudvärk, jätteömma bröst och sur mage.
Innan jag försökte bli gravid tyckte jag att det var jättebra med min lååånga cykel (36 dagar). Hade inte mens så ofta, men nu är det ju skitjobbigt. Det känns som jag väntat evigheter på BIM och jag är inte där än... Någon mer mer lång cykel?
Glömde ett symtom: Kissnödig. Jag har varit på toa 10 ggr redan idag...
Oj, här är det aktivitet, som vanligt
mamma på vift: Grattis! Längtar tills det är min tur.
Den stora frågan just nu är ju: skenis eller gravid? Har haft som mensvärk i två dagar nu, det känns som om mensen ska komma när som helst. Jag brukar bara känna så samma dag eller möjligen dagen innan mens. Ömma bröst har jag haft ett bra tag nu. Dagarna segar sig fram. Ska testa på söndag (BIM-3).
Ja, visst är det jobbigt... Ska fördriva kvällen med att gå på genrepet för Melodifestivalen. Ska bli kul
Masqito: Jupp, testade neg imorse (BIM-3). Har haft brunaktiga små flytningar i 2 dygn nu. Ingen regelrätt mens, men det känns som kärringen smyger runt knutarna här nu... *låser alla dörrar fort som...* Men men, jag är gravid tills motsatsen bevisats
Masqito: Hoppas att det är nidisar
Maglan: Det är många som inte plussar förrän flera dagar efter BIM. Upp med hakan