Inlägg från: Tsarbabe |Visa alla inlägg
  • Tsarbabe

BIM v. 7

Hejsan!
    Jag har BIM 12 - 14 feb.
    Har prickat ÄL (hoppas jag).
    Ändå myst varje dag sedan mensen slutade.
    Borde haft ÄL runt den 28 - 31:a.

• Tsarbabe

Lägger till mig på den 14:e då... det är ju senaste dagen för mensen (tror jag).

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera , Tsarbabe

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 46

Statistik: 0,2 * 46 = 9,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Tsarbabe

Yrrepyrre: Tack så mkt..

Till alla: E de nån mer än jag som har ont i livmodern? Känns jätte skumt. Om jag sätter mig ner för fort kan det hugga till..vet inte vad det e?? Nån annan som vet vad de kan vara?

• Tsarbabe

Himmelen vad fort ni skriver. Fick gå tillbaka mer än 6 sidor och sedan orkade jag inte mer *skrattar*

• Tsarbabe

Äsch, det blir nog inget för mig. Har typ mensvärk (fick i eftermiddag)...så mensen kommer väl för tidigt kan jag tänka mig. Den e ju kanske inte direkt regelbunden nu första mensen efter en graviditet...men jag tar inte bort mig än. Än finns hoppet

• Tsarbabe

Åhhhh....det är sååååå långt kvar till BIM:dagen!

förut var min tapp mjuk så jag gick ju som på rosa moln (det ska den tydligen vara när man är gravid) och nu from idag är tappen hård...så då e de väl ingen bebis i magen????

Suck...denna eviga väntan och alla miljarders med tankar man har i huvudet. Å inte blir man klokar på någon av dem...

• Tsarbabe

Ise74: Ja precis så som du skriver...Du ska kunna få in ett knappt lillfinger i tappen (då e de ÄL)...Å sedan när man är gravid så är "hålet" vänt bakåt så då är det svårare att känna på just hålet men tappen är som gelé

Sedan har jag en fråga? Många skriver om Spotting?
    ¨vad är det för nått??? Eller det kanske bara är jag som är blond nu?

Hur tidigt kan man testa en graviditet?
    Jag testade med förra i vecka 3 + 6.
    Idag är jag i 3 + 2. Vill ju testa men vet att jag blir besviken

• Tsarbabe

Ise74: Den drar sig tillbaka första eller andra dagen efter ÄL. Sedan blir den mjuk igen lagom till mens.

• Tsarbabe

Snöhästen: var en jätte intressant lista kan man verkligen säga. Jag tar mig som exemepl och har många av de där känningarna. Trots att tappen säger annat men då kanske jag kan vara gravid trots allt? En vecka kvar innan testning

• Tsarbabe

Mina symtom: "Magsjuka" som jag oxå hade förra graviditeten. Trött konstant, humörsvägningar, illamåeende, gråter hela tiden, mensvärk...hmm vet inte om det är så mkt mer???

Svar på tråden BIM v. 7