Inlägg från: labolina1 |Visa alla inlägg
  • labolina1

BIM v. 7

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, (4)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1 
    (5)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e) (2)

16/2:

17/2:

18/2: bertlyn (7:e) (1)

Kvar på bim-listan: 15

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 15

Statistik: 0,2 * 14 = 2,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• labolina1

Hej på er!
    Gick raskt över från den gamla listan (bim v.3)

Mrs you- Jag har oxå några kvar, vet inte heller vad jag ska göra. På ett sätt e det lika bra att göra sig av med dem, men samtidigt blir man så himla besatt.. Jag får nog avvakta och bestämma mig senare, det e ju trots allt två veckor ditGlad

• labolina1

Samma här!!! Håller med, det känns som att hela livet går ut på att vänta just nu. Är det inte på ÄL så e det på BIM.
    Jag önskar man kunde stänga av hjärnan.

• labolina1

minxy- Vet du om det gäller de flesta testerna?? vilket märke har du?

Kännde nämligen att min äl var på väg igår och i dag när jag testade för första gången så gav det utslag... (cb digitala test)
    i och för sig så känner jag fortfarande att det är äl på gång så du har nog kanske rätt!!

• labolina1

Vet hur det kan kännas.. Jag skulle sexat imorgon på morgonen, det är gaska mysigt iblandFlört

• labolina1

I allt det tråkiga kan jag meddela att jag plussade i dag Glad. Sprang iväg på lunchen och handlade ett test, som då visade positivt. Var helt skakig efteråt.
     Kul att jag kunde överraska killen när jag kom hem som jag hoppats på..
    Hoppas bara det går vägen denna gången, har ju tre hemska missfall bakom migLedsen.

Hur går det för er andra som har bim idag?????

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), (1 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (11 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 35

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)

• labolina1

Tack!!!!!!

Och tack junior J för att du räknade på listan, tog bara för givet att det var rätt. Räknade bara bort en på raden..

• labolina1

det e väl klart man stannar kvar, man e ju nyfiken av att se hur det går med alla!!!!

• labolina1

Mrs you- Jag hade också riktig mensvärk.. Var riktigt säker på att den skulle komma.
     Och min brukar heller aldrig vara sen i vanliga fall, Men det var den. Och det visade ju sig positivt. Jag håller på er allaSkrattande.

• labolina1

Är inne och tittar tillbaka för att se hur det går för er.
    Och jag kan ju bara med ett leende på läpparna säga GRATTIS yrrepyrr och junior J, Hoppas vi kan följas i en av oktoberbebis trådarna.

Svar på tråden BIM v. 7