Inlägg från: Superstålis |Visa alla inlägg
  • Superstålis

BIM v. 7

Förra månaden tyckte jag mig ha en massa känningar. Nu har jag haft vinterkräksjukan några dagar och har inte lyckats uppmärksamma något annat än det. Men det är nog för tidigt att känna något än för min del. Har inte bim förrän 18/2 så.

• Superstålis

Halio!
    Jahapp, tar och lägger in mig här då. Känner absolut ingenting speciellt ännu. But it aint ower until the fat lady sings.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(12)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 54

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937

• Superstålis

Hoppsan glömde uppdatera siffrorna längst ned på sista listan. Här ska de va korrekt iaf.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(12)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 47

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937

• Superstålis

Snart är den långa väntan slut för den här gången i allafall. Den här gången försöker jag intala mig själv att inget som jag inte känner utan att känna efter räknas som ev. gravtecken. Det måste liksom kännas så där direkt utan att jag känner efter. Jaja en och en halv timme kvar tills vår vecka börjar å då får vi se vad den bjuder på. Om det blir - ska jag nog försöka tänka lite på hur mycket värre min situation skulle kunna vara så känns det lite bättre.

Ett sånt scenario bland många andra skulle kunna vara:
    Att som dödssjuk bo i ett kartonghus på en soptipp i Rio de Janiero med 7 barn och en misshandlande man.

• Superstålis

Det är så tråkigt att det alltid blir fler - än + på listorna. Man blir ju så himla besviken när man får - oavsett hur mycket man stålsätter sig och försöker att inte förvänta sig något. Själv kunde jag inte hålla mig från att testa i dag. Har dock inte bim förrän på söndag. Minus såklart än så länge.

• Superstålis

Tsarbabe: Ja så sant som det var sagt. Innan man har fått mens finns det fortfarande hopp. Nu skriver jag om mina (sken)gravida symtom trots att jag får känna mig dum sen om jag inte är gravid: I söndags kände jag 2 hugg till höger i livmodern. Har haft "dragverk"på hö.sida i livmodern till och från sedan dess. En ny typ av verk som inte känns som min vanliga mensverk. Den börjar dagen innan mens(som tidigast) molar mer och den sitter i mitten av livmodern och värker nedåt så att det känns som om allt ska trilla ut. Brukar också få ont i korsryggen under mensdagarna. Nu skulle jag inte bli förvånad om detta visar sig vara en helt ny typ av mensverk i min repertoar. Annars är allt verkligen helt som vanligt tråkigt nog.

• Superstålis

Hur gör ni förresten, är lite nyfiken; Berättar ni för era sambosar om graviditetsnojorna och de ev. symptomen. Själv försöker jag spela kolugn och inte alls berörd. Å i själva verket tänker jag hm, får jag äta detta nu, tänk om jag är gravid. Hur går det för alla med bim v7? Och ok; Rent hypotetiskt om jag vore gravid, skulle jag vilja ha några speciella tapeter i det kommande barnets rum då? Men inför honom är jag cool så länge han inte frågar för då börjar jag erkänna mina nojor.

• Superstålis

Enligt statistiken är det ju några till som borde plussa så vi håller våra tummar tjejjor och brudar. Annars hamnar vi i gott sällskap med er andra till nästa gång.

• Superstålis

Har inte sovit så mycket i natt. Känslan i kroppen har varit konstig sedan förra söndagen. Grattis till Junior J och Yrrepyrr som plussat senast!

Yrrepyrr: Såg på nån annan tråd att du hade äl-2-3 februari och beräknad bf 26/10. Jag hade äl 5/2 men hade skrivit mig på samma bim-dag som dig. Kanske har jag skrivit in mig på för tidigt datum.

Borde kanske ha bim på tisdag ungefär. Testade iallafall - idag. Men har haft värk till å från på hö. sida i livm. sedan det högg till där förra söndan. Har haft några få pyttesmå ljust bruna flytningar sedan i går mitt på dan. Rejäl mensvärk i dag men ingen mens. Min är alltid regelbunden iallafall hittills. Hade den 22/1 sist så den borde dyka upp 28 dagar senare å det borde vara i dag eller kanske i morgon beroende lite på hur man räknar. Jaja den som lever får se. Jag hänger i allafall kvar här tills mens eller hellere ++++++ dyker upp. Hoppas jag inte blir ensam kvar här inne nu när mpnga gått vidare till okt. bebis eller v.11 (som förövrigt verkar bli en stoor å bra tråd).

Å hur går det för dig vivana och bertlyn å ni andra som inte har nån klarhet ännu? Nu spräcker vi gravstatistiken å lägger på några extra+ tycker jag.

• Superstålis

Yrrepyrr: Låter bra, nyfiken å snäll så ska de va.

• Superstålis

Jahapp! Å så var det kört för den här gången, fick mensen i går ändå. Ja, den är ju punktlig i allafall. Men surt känns det. Det är väl bara att hoppa vidare till BIM v.11 då. Och en massa grattis till alla er som är gravida. Ni som inte vet hoppas jag för och för er som det inte tog skruv för den här gången; Den som väntar på nå´t gott...

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e),(4 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 13 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr, Beautyflie (11 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis (35 st)

• Superstålis

Ni har spräckt gravidstatistiken här inne och många härifrån har flyttat vidare till v.11 så då räknar jag med att det blir lika lyckosamt i den tråden. Å grattis till er alla som plussat!

Svar på tråden BIM v. 7