Inlägg från: trulten |Visa alla inlägg
  • trulten

BIM v. 7

Kan ni berätta de "klassiska" gravid symptomen för en som är nybörjare...(planerar 1:a barnet)

/mads

• trulten

Tack för all infooch tips ni ger mig, jag är verkligen glad över det!

Det är en spännande väntan, samtidigt en lång å otålig väntan på att få besked i från "storken"!

Jag tror att jag var skenis förra månaden oxå...hehe man vill ju så gärna!!!!

/trult

• trulten

Kan inte grav symptom vara väldigt lika mens symptom?
    Man vill ju inte lura sig själv!

hmm. va svårt det är!

• trulten

jag vet inte om finnar är ett grav symptom...det kan nog vara det. Jag tror det är mkt individuellt...jag brukar iaf få finnar innan mens pga ökad hormonproduktion...så det kan väl komma i samband med graviditet oxå!

/trulten

• trulten

Ibland blir jag bara tokig på av att tänka på gravid eller inte!?

jag ska inte testa på alla hjärtans dag...för att undvika att dagen blir förstörd om det visar ett -

samtidigt vill jag inte vara pesimist...

• trulten

Jag vet inte om det är...men det ska väl finns en sida på fl ang gravsymtom...

• trulten

PÅ mig kännsdet bara som att gamla tanten är på väg...hmmm vet ju inte hur en bebis i magen känns...tror inte att den kan kännas efter bara ngr dagar...

• trulten

jag har ont bröstvårtan, det får jag alltid vid mens...så på mig ser inte gravsymtomen lysande ut...

• trulten

Jag är nervös! Varje dag försöker jag att tänka på ngt annat så jag inte ska gå bet....hmmm...det är bara en vecka kvar typ...jag ska testa den 19 feb! om jag vågar, är så rädd att bli besviken, jobbigt att gör aom samma prosidur nästa måndad...

/kramar

• trulten

Jag hoppar in på listan...

Har BIM v. 7 dn 15 ca...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a)(4) Trulten

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 52

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift (2)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937

Svar på tråden BIM v. 7