Inlägg från: Yrrepyrr |Visa alla inlägg
  • Yrrepyrr

BIM v. 7

hyacint! Om det såg smaskigt ut ;-9 !
    Kanske ska prova på det i morgon, ikväll blir det glass..tror jag..har redan dränkt mina sorger i ett halvt paket.. Måste säga att det hjälper lite

Fast..nu blev jag ju baksugen..

• Yrrepyrr

Så nu har gjort en paj med blåbär och hallon å socker å sirap å havregryn allt i ett pajskal..säkert supersött men gott till glass..och ur bra för midjemåttet *ironisk*..

Nu har jag ingen värk mår bra..Prexis som det inte alls vart nån ägglossning i mitt liv
    Nåja, jag sympatiserar med er värkare och hoppas att allt beror på oerhört befruktade ägg!

• Yrrepyrr

Haha fullt utslag på äl testet!!
    Från inget ting till fullt, brukar det inte va en stegring?
    *urgla*

• Yrrepyrr

Jo det blir en tidig kväll
    MinnY haha man kan ju bli lite skadad av allt snack runt omkring

• Yrrepyrr

Nej lite nesligt är ju det förståss..men å andra sidan vet man ju inte det förrän tanten kommer på besök så man kan ju vara bebislycklig ett tag..

• Yrrepyrr

Då fortsätter jag med godmorgon då!
    Gud vad ni snackar om kvällarna så synd att jag är så kvällstrött

Ang namn så heter mina barn Frida, Emelie, Sebastian, Oskar och Christoffer
    Får vi en flicka så ska hon heta Vidja Irmelinn Blir det en pojke så blir det Valdemar

Forsatt hög temp, skitglad över utslaget igår tycker bara att det är konstigt att ingen stegring fanns..nåväl slut på tester så nu är det väl bara att forsätta att vänta..

Deeta var dagsrapport från obygden det..Nu ska jag jobba med blommorna på Coop

Kramizar alla!

• Yrrepyrr

Fixar listan åt Fru Wadell

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e),
    Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(11)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe Fru Wadell (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a) (6)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 47

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 46

Statistik: 0,2 * 47 = 9,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

Svar på tråden BIM v. 7