BIM v. 7
Har kännt av idag att det känns som att det är nåt som står mig upp i halsen, inte illamående direkt, men en olustig känsla.
Sen kan jag bli varm i magen emellanåt..
Har kännt av idag att det känns som att det är nåt som står mig upp i halsen, inte illamående direkt, men en olustig känsla.
Sen kan jag bli varm i magen emellanåt..
Och fick världens vattniga flytning idag, så det kändes som jag hade kissat på mig..*skratt* ursäkta mig..
Jag är på ÄL+7. Nån som haft liknande?
Sofis o Maglan: Jag läste att det är vanligt att få en vattnig flytning om man är gravid =) Hoppas att det stämmer, för sån här flytning brukar jag inte ha mellan ÄL och BIM.
Annars känner jag mig lite konstig i kroppen, lite trött, molet har lugnat ner sig lite. Fryser/ryser väldigt lätt
Sofis: Det ilar och hugger mest till ibland..men det är som du säger. Man känner av det mer framåt kvällen. Hur har du det med hyn då. några förändringar där?
Sofis: Jo, dom har hittat hit också..inte stora, men ack så oestetiska..hahh Jag är väldigt noga med min hudvård så finnar är inget som brukar komma..
Sofis: Jag har ganska ljus hud så dom syns ganska väl..ser ut som en hel kartbok..
Kan väl tillägga att mina bröst ser svullna ut, även bröstvårtorna ser uta tt ha svullnat, och dom känns tunga..
Åååh vad kul om vi 3 plussar! Vi följs åt vid varje symptom..fniss
Sofis: Ja, för fler har dom ju blivit.. =)
Trist att behöva åka och jobba en söndag, men det hjälper iaf att få bort tankarna från FL ett tag.
Maglan: Har du märkt av några spänningar eller stick i brösten?
Sofis: Helt rätt..har inte alla 3 ett symptom så räknas det bort ;) och alla ska plussa