Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Har kännt av idag att det känns som att det är nåt som står mig upp i halsen, inte illamående direkt, men en olustig känsla.
    Sen kan jag bli varm i magen emellanåt..

• Masqito

Och fick världens vattniga flytning idag, så det kändes som jag hade kissat på mig..*skratt* ursäkta mig..
    Jag är på ÄL+7. Nån som haft liknande?

• Masqito

Sofis o Maglan: Jag läste att det är vanligt att få en vattnig flytning om man är gravid =) Hoppas att det stämmer, för sån här flytning brukar jag inte ha mellan ÄL och BIM.

Annars känner jag mig lite konstig i kroppen, lite trött, molet har lugnat ner sig lite. Fryser/ryser väldigt lätt

• Masqito

Sofis: Det ilar och hugger mest till ibland..men det är som du säger. Man känner av det mer framåt kvällen. Hur har du det med hyn då. några förändringar där?

• Masqito

Sofis: Jo, dom har hittat hit också..inte stora, men ack så oestetiska..hahh Jag är väldigt noga med min hudvård så finnar är inget som brukar komma..

• Masqito

Sofis: Jag har ganska ljus hud så dom syns ganska väl..ser ut som en hel kartbok..

• Masqito

Kan väl tillägga att mina bröst ser svullna ut, även bröstvårtorna ser uta tt ha svullnat, och dom känns tunga..

• Masqito

Sofis: Ja, för fler har dom ju blivit.. =)
    Trist att behöva åka och jobba en söndag, men det hjälper iaf att få bort tankarna från FL ett tag.

Maglan: Har du märkt av några spänningar eller stick i brösten?

• Masqito

Sofis: Helt rätt..har inte alla 3 ett symptom så räknas det bort ;) och alla ska plussa

Svar på tråden BIM v. 7