BIM v. 7
Koffeinet sänker chansen att bli gravid riktigt hur vet jag inte..
Koffeinet sänker chansen att bli gravid riktigt hur vet jag inte..
Min temp ligger också mellan 35 och 36 nu är den 37,3 så jag hoppas att den stannar där
Ise 74 jag hade känningar av äl långt innan det visade sig på testet, ingen stegring heller utan full ös på en gång!
Jag håller tummarna för dig
Flyttar fram listan!
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e),
Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(10)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)
15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)
16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (6)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
skydiver (2:a), Junior J (3:e)(7)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)
Kvar på bim-listan: 48
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48
Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Välkommen Mrs Bee, Det blev helt rätt!
Nu håller vi tummarna för dig!
Va kul att ni börjar känna av det!
Än är det förtidigt för mig
Det är väl lite olika hur lång tid det tar innan ägget fäster, men allt från 4 - 9 dagar har ajg läst så rent hypotetiskt är det möjligt att känna symtom redan efter 5 dagar men du har rätt det är inte förrens ägget fäster symptomer som illamående kommer, värk i rygg och livmoder kan man känna redan från start beroende på svullnad tex
Här å andra sidan letar vi symptom så fort vi kan
Välkommen hem Tinkerbelle!
Godmorgon!
Verkar som om jag alltid är först här ;-9
Ang denna aktiva tråd..ett förtydligande..Kanhända verkar det som om att man bor här men den enkla förklaringen är denna
Jag är arbetslös..(förutom 2 timmar om lördagarna) alltså hemma ofta och jag har datorn i köket..på köksbordet, lätt tillgänglig alltså
Kvällstid är det väl lite si och så och nån nattuggla är jag ju inte så därför verkar jag så nedrans morgonpigg!
Efter nätter av smömnlöshet sov jag som en stock tack vara min kisse som gossade med mig istället för min hund..Kunde aldrig tro att man kunde sakna så mycket!
Tempen är fortsatt hög, jag är pigg, kaffet kokat och idag ska jag till stan och shoppa!
Kan det bli bättre?
(oj vad långt det blev..deal with it! )
Och en enkel fråga Om ägget blivit befruktat, har man fortsatt hög temp då??..Nån?? För annars är jag sjuk eller nåt.
Har alltid kring 35,5 - 36,4 om högst vanligen och ligger nu över 37,2 varje dag sen äl men det är ju 4 dagar sen..