BIM v. 7
Sofis: Okej..*karva* Det måste ju vara rättvist!
Tyckte det var kul med den här flytningen som alla 3 fick..hur stora är oddsen??
Sofis: Okej..*karva* Det måste ju vara rättvist!
Tyckte det var kul med den här flytningen som alla 3 fick..hur stora är oddsen??
Sofis: Hej då! Vi hörss..Kram
Ja, det är då lustigt..för man kan ju inte inbilla sig flytningar.
Maglan: Exakt..jag var ute och gick när jag fick den. Kändes plaskvåt, syns inget i trosorna förutom lite svagt ljusgult.
Jag orkar inte vara skenis en månad till..
Mina symptom hittills:
Trött
Fryser lätt
Huvudvärk
Molvärk
Tunga,svullna och ömma bröst
Ådror på brösten
Vattnig flytning
Finnar
Det är lätt att tro att man är skenis då..
Fru Wadell: Det låter lovande, får hoppas att det är nån som bosatt sig därinne hos både dig och mig =)
Maglan: Det låter ju fint det där =))
Sitter och ryser/fryser hela tiden nu. Har långkalsonger på mig också och långtröja upp till hakan..
Fru Wadell: Det är väl bra att ha lätt för att bli gravid..hoppas jag också har det. =)
Jag hade en vinkväll igår så det blev några glas..har pratat med syrran om alkohol innan BIM och hon sa att det inte är någon fara, för teoretiskt sett så vet man ju inte om man är gravid.
Får hoppas att det stämmer...
Fru Wadell: Mina finnar är också små, men blanka och ser ut som dom spänner ut från huden..iih.
Sofis: Eftersom jag inte känner av nåt illamående så stryker vi det från listan..hahah
Maglan: Skönt att höra, det känns ju konstigt ändå när man sitter på kvällen med svullen och spänd mage och molvärk och dricker vin..
Jag börjar tro mer och mer att Maglan och Sofis och Fru Wadell kommer plussa till Alla hjärtans dag =))
När jag var gravid förra året så hade jag enorm aptitlöshet. Kunde inte äta nåt och tog jag en tugga kändes detsom det stod mig upp i halsen..
Sofis: Tack =)