BIM v. 7
Fluffmåln va kul att få berätta! Önskar framför allt att vi alla här kommer dit!
Fluffmåln va kul att få berätta! Önskar framför allt att vi alla här kommer dit!
Fru Wadell Håller tummarna att det går bra
För mig är det på tok för tidigt att testa på alla hjärtans dag men lycka till alla ni andra!
Klart det är ok Miss Skellington!
Lägger till dig
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(8)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)
15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)
16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning ()(8)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)
Kvar på bim-listan: 47
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49
Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln (1)
♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07 (2)
Jag har sen igår vita cremiga flytningar..BIM 18
Så för mig tycker jag egentligen att det är rackarns tidigt med symtomer
Från baby or not
"Ökade flytningar är mycket vanligt när du är gravid. För en del kommer dom med en gång man blivit gravid, för de flesta lite senare mot mitten av graviditeten. Tyvärr finns det inte så mycket att göra åt flytningar. Det enda du ska vara uppmärksam på är att flytningarna inte har en skarp lukt och en konstig färg. "
Från vårguinde sthms landsting
Graviditeten påverkar surhetsgraden i slidslemmet. Många får ökade flytningar under graviditeten. En vit, tunn flytning som inte luktar illa är helt normalt, även om den ökar. För en del ökar flytningarna med antalet graviditetsveckor.
Oj det lät ju positivt!
Full av förhoppning Jag hade äl den andra februari bim den 18 30 dagars intervall 14 dagars lutealfas..så jo jag ska ha BIM den 18
Nettan 80 vi får väl hoppas att dom forsätter då och att vi så småningom spyr lite också
Full av förhoppning okej jo jag var kanske otydlig
Tycker inte att de ser äckligt ut heller typ som..grädde..
Nä nu "ska je ut å hämt in vea" Vi hörs!