BIM v. 7
Hur långa cykler har ni?
Hur långa cykler har ni?
cattis82, Åh, men då har du endå en bra cykel tycker jag. Min är hel knäpp!
Den senaste var på 40 dagar... Så jag har ingen aning om var den hamnar nästa gång. MEN om jag nu börjar tempa, så kanske jag kan räkna ut BIM med hjälp av äl
Det låter iaf som om din äl var lite sen.

Ja, precis! Kom om du måste. Men gör det på "rätt" dag!! ![]()
Hahaha, precis! Varför i all världens värld är det så!? Varför kan man inte ha ett typ av symptom när man är gravid och ett annat vid mens?? Hopplöst!
Och så tror man att man äntligen klurat ut skillnaden, men lik förbaskat slutar det med att man är skenis ![]()
Minxy, hihi, jag är precis likadan! Älskar att kryssa för och fylla i 
Vore roligt om vi blev ett gäng "nybörjare", så vi kan peppa varandra! 

Hihihi, jag tycker det här med listan är jätte skoj! Fixa en du med Tinkerbelle! 
Siili- Kan du ha läst fel på grund av att jag försökte förnya mig, och centrera texten?
Så, ska du inte börja tempa du med då?
Stil07- Vad roligt att du fyllt i den! Jag ser fram emot att skriva ner alla skenissymptom
Tar bort mig, då jag helt glömt bort den här listan... Förlåt för det, och grattis ni alla som plussat!
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Gaja (1 st)
15/2: Trulten, AngieCA,(2st)
16/2: yiyah (1 st)
17/2:Nelda, (1 st)
18/2:
Kvar på bim-listan: 6 st
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59
Statistik: 0,2 * 60 = 11,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, ztarshine, Annamus (14 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) My05(1:a efter mf), Miss Skellington (40 st)