• Stil07

BIM v. 7

Hej på er...long time no see....

jag har tokjobbat i några dagar ....så OJJJJ vad det skrivits här .....kul att det blivit fart i tråden

Bertlyn: Fantastisk lista har haft den i min hand i 5 minuter och den är redan ifylld....superkul......man måste fördriva tiden fram till "plus" på något sätt.

Hur mår Ni har Ni slutat blöda....nu börjar den stora väntan på pricka in ÄL?

Kommer Ni använda ÄL stickor?

Om man nu får utslag på ÄL stickor skall man mysa dagarna innan, på utslagsdagen eller efter för att ha störst chans eller hela tiden...Nån som har erfarenhet?

• Stil07

Välkommen hit Tinkerbille!!

Kram till Dig..

Även om jag också håller med att vi borde ses i en annan typ av tråd men hur det än är så är du ett tillskott här så lite små roligt är det iallafall att man känner igen några

Om du inte läst tråden innan idag så kan det här vara en rolig lista att fylla i (från sign: bertlyn)

www.fertility.se/Images/BasalChart_celsius.swe_tcm33-1839.PDF

• Stil07

Tinkerbille: Vänta och se när mensen kommer igång på riktigt och snitta dessa två månaders dagar....rättvist för månaderna om man nu kan se det så?

• Stil07

Siili & bertlyn: Temp metoden ...nytt för mig ....hur fungerar den och när får man högre temp etc..

• Stil07

Tinkerbille:

Hur fungerar tempmetoden.....det var visst du som kunde detta bäst?

• Stil07

Välkommen hit labolina1 & Mrs You

Listan växer!!

• Stil07

Välkomen in alla nya & "gamla sign"!!

Vi sitter i samma båt om nu det är någon tröst, men jag känner på mig att alla hjärtansdag veckan är en strålande plus vecka.

Ja, jag skall resa bort i helgen och kommer åter sent söndagkväll då kanske jag tittar in för att se om det hänt något i tråden?

Kram på er & ha en trevlig helg

• Stil07

Tinkerbille: jag glömde att tacka för din renoméé ang. temp metoden...den ska jag testa.

Tusen Tack!

• Stil07

Välkommen in alla nya och hej igen till er andra......
    ....efter en hel lång helg utan FL är jag äntligen tillbaka.

Jag har varit på resande fot och oj vad tiden går fort när man inte är här och hänger (BIM väntetiden alltså)......men så så så tråkigt!!!

Det känns som om man varit på FL avgiftning.....hade kraftiga abstinens i fredagskväll......en hel helg och en dag utan FL...

Det känns som om man har sina förtroligaste vänner här med tanke på allt man säger och anförtror så det är inte konstigt att man saknar er.

Hoppas Ni mår bra och för er som bor lite mer söderut så hoppas jag att Ni varit ute i snön i helgen.

Ha en god måndagkväll!!

• Stil07

Välkommen in alla nya och hej igen till er andra......
    ....efter en hel lång helg utan FL är jag äntligen tillbaka.

Jag har varit på resande fot och oj vad tiden går fort när man inte är här och hänger (BIM väntetiden alltså)......men så så så tråkigt!!!

Det känns som om man varit på FL avgiftning.....hade kraftiga abstinens i fredagskväll......en hel helg och en dag utan FL...

Det känns som om man har sina förtroligaste vänner här med tanke på allt man säger och anförtror så det är inte konstigt att man saknar er.

Hoppas Ni mår bra och för er som bor lite mer söderut så hoppas jag att Ni varit ute i snön i helgen.

Ha en god måndagkväll!!

Svar på tråden BIM v. 7