Inlägg från: englabella |Visa alla inlägg
  • englabella

BIM v. 7

HCG börjar bildas 6-15 dagar efter befruktningen läste jag. Och det är väl med olika fart för olika kvinnor. Hoppas Wea!!!

Masqito och ni andra med stick: Jag tror stenhårt det är era ägg som borrat sig in i väggen. vad spännande! Håller tummarna stenhårt.

testfreaket jag började med ett morgontest som givetvis visade NADA. BIM -5. Tror jag börjar känna av lite mensvärk nu också... inte kul. Blä...

• englabella

Stort grattis mamma på vift! *Dansar en dans*

Ni med molvärken. är det skillnad på den och mensvärken? Känner av nån sorts mensvärksaktig smärta nu och det e inge kul, men den brukar inte komma förrän en dag innan mens ungefär...

• englabella

Har nog fått min mens... värken var bekant som sagt. Bu huu.
    Låter mig vara kvar på listan lite till. Så kul och hoppfullt att va med där liksom. Hoppas det e ok? Hoppas lite till fast jag på nåt sätt vet att det e kört. Kul att följa er iaf. Håller srenhårt tummarna för massa plus!!! Och sån positiv och härlig stämning det är på trådenKyss!

Kram på er!

• englabella

Jag lovar att jag håller fast vid henne stenhårt om hon nu är här för att stanna! Klipper till na och gräver ner så ni slipper få det där förbannade nesöket!

• englabella

Vice99: Skål på dig! Mens här med och det dränks med lite öl... gott ju . Men vill helst slippa i en sisådär 15 månader. Ska vi bestämma från v 10-11 ungefär?

• englabella

Jag stoppar in mig på lycka till nästa gång... kan inte förneka faktum längre.

Grattis till dig Princess85! Känns gott att man trots sina egna besvikelser kan vara så glad för andra, för det är jag verkligen! Ni är helt underbara med alla era symptom
    Kram på er!!!

Fattar ändå inte riktigt att den kom 5-6 dag för tidigt... hur ska jag nu tänka framöver med ÄL och BIM...?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a)(4) Trulten

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 52

Statistik: 0,2 * 45 = 9.2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella,

• englabella

oops tog nog fel lista... detta är den senaste innan mig nu iaf...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(12)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, (6st)

• englabella

tsarbabe: Mirres är väl känsligare än cb?! Tror det förstnämnda har känslighet på 25 mlU/ml medan cb 50. Så det kanske är därför du plussar med mirres och inte förrän om typ två dar med cb....
    Tror du är gravid! Hoppas!

• englabella

masqito: Du är inte taskig! Förstår precis hur du känner. Och man får känna så! 
    Massa kramar till dig!!!

tsarbabe: tror du ÄR gravid!!!

• englabella

Masqito: Hur är livmodertappen vid en graviditet?
    Vi får göra sällskap till nästa tråd! Och plussa där! Pakt?

• englabella

vice99: kan du länka tråden? Tror jag hoppar in där med.

Masqito: Du "får" inte göra sällskap med mig till nån mer BIM tråd! Tycker det låter extremt lovade för dig... En Bf tråd nästa? Håller massa massa tummar för dig!

Maglan: Hur har det gått? Mina numera blå tummar hålls stenhårt här med!

Till alla er andra med!

• englabella

Jättegrattis alla plussare! Så glad för er skull!
    Och som sagt, ni andra som vill vara med och spräcka alla rekord, välkomna till v 11 tråden!

Kram på er!

Svar på tråden BIM v. 7