BIM v. 7
Eller sa har jag otur och sa ar det tom aktivitet for att mensen skall dra igang for forsta ggn efter forlossningen... Hoppas INTE!
Eller sa har jag otur och sa ar det tom aktivitet for att mensen skall dra igang for forsta ggn efter forlossningen... Hoppas INTE!
For att vara lite gladjedodare sa tror jag dom menar dag 1 fran det att agget FASTER i livmodern. Som kan ta allt mellan 5-10 dagar EFTER al... Det ar namligen forst da som kroppen borjar producera hcg och darav borjar ge symptom...
Jag testade dock positivt med tosen pa dag 6 efter al...
Hmn, ok Masqito - jag borjade kanna av mina aggstockar nar jag o mannen mos som sagt. Fortsatte dagen efter o al-sekret kom, dagen darpa sa flyttades det ner till livmodern istallet men ar en mkt svag o diffus kansla som bara kommer 'ibland'. Vet som sagt inte om det ar pga al eller om det i varsta fall ar for att livmodern forbereder sej for en forsta mens. Valjer att tro pa det forstnamnda dock!
Sofis, jag testade 3 ggr da jag testade positivt med dottern.
Forst pa bim-8, sen bim-5 o sist bim-2. Och detta TROTS att det forsta var positivt. Ville helt enkelt vara saker o se om 'andra' test gav samma resultat, sa jag vet hur det ar det dar med o testa ofta. =)
Har tom ett gravtest hemma REDAN men skall forsoka halla tassarna borta ett tag till... =)
Sofis, ok - sorry! My bad...
Fru Wadell; Hehe jag vart likadan med test varav jag sist testade en vecka innan jag hade tankt. Kopte testet for att 'spara' men samma kvall (kl. 20) sa kunde jag inte halla mej utan testade. Forvantade mej inget annat an ett neg men HAHA! Positivt och nu sa sover min 2 manaders skatt i sjalen pa magen min! =)
Masqito; Hoppas du har ratt om al o sekretet dar for jag har redan blivit glad! Hehe, kroppen aterhamtar sej = storre chans till att fa tatt syskon! =)
Vi kor pa det iaf =) O om det i varstaste o tristaste fall ar att det bara ar kroppen som FORSOKER aterhamta sej sa ar aven det ett gott tecken SAMT - jag har fatt ha kul o fatt vara med pa listor iaf! Var ju ett tag sen sist.
M: Jo visst, men betyder inte att jag inte har mojligheter som foredras framfor andra
=) Min man ar inte sa kinkig o han tycker det ar charmigt att jag ar sa entusiastisk (stavning?) =)
Alinn!
Elina heter var dotter =)
Claudia Elina Naïma