BIM v. 7
Vilka delar av landet kommer ni alla ifrån. Själv kommer jag från övik
Vilka delar av landet kommer ni alla ifrån. Själv kommer jag från övik
Nu är tvn slut och gubben står i duschen. Vi tänkte sexa lite ikkväll för att inte miss om det är en sen äl. Känns GANSKA jobbigt men vad gör man inte. Annars slår paranoian in och man tror att det var för vi inte gjorde det just denna fredag som gjorde att det int blev något denna månad oxå. Så vi ses i morgon alla tjejer.
Är det någon som vet något om detta. Ja trodde att jag hade äl förra helgen, hade lite högre temp, mer flytningar och så. Men imorse så tempade jag högre än förra helgen. Kan man få högre temp av någon annan anledning än äl. Förutom att man blir sjuk förstås. Kan det vara så att jag har äl nu istället för då även fast jag är på dag 20. Har ätit pergo oxå.
Är det någon som vet?. Som tur var så myste vi igår kväll.
är det någon som vet något om det här med temp.
Mrs You: jag hoppas att du har rätt. Skulle vara fantastiskt.
I dag har jag haft besök av en 4 veckors lite flicka. Gissa om jag har träningsvärk i armarna nu. Hon är ju så söt.
Jag har BIM -9
det är nästan så att om det inte blir denna gång så kommer jag att blir smått galen. 3 år är en lång tid, alldeles för lång tycker jag.
vad är en gulkroppscysta?
God morgon alla BIM-07:er
är det någon som kan något om teperaturstegringar. Nu ligger jag 0,5 över vanlig temp. Kan man få det av annan anledning än äl?
När jag väntade min son, för nu 8 år sedan, så hade jag ont i höger sida under ett par veckor. Det kändes ungerfär som mjälthugg men även lite längre ner mot höften.
Hoppas att det är så att det är en lite bebbe som vill fastna där inne.
Om det är så att jag fick äl nu inte förra helgen så har jag lagt mig fel i listan. Borde ligga på den 16 istället. men jag ligger kvar på den 12 så får vi se.
Ska till kk på måndag och ta progesteronprov. Är det någon som vet vad man ska ha för värden för att det ska ha varit äl. Förra gången jag åt pero dvs för två år sedan så sa de att proverna inte var någe bra. Jag kommer dock inte ihåg vad det var för värden.
varför ska man inte dricka kaffe