BIM v. 7
Inga ÄL flytningar än, men har fått troligen en stegring på mina ÄL stickor. =))
Någon mer som använder stickor och tycker att de tar sån tid på sig att suga upp innan man får rätt testresultat.
Tycker det låter lite med 3 sek i urinet..
Inga ÄL flytningar än, men har fått troligen en stegring på mina ÄL stickor. =))
Någon mer som använder stickor och tycker att de tar sån tid på sig att suga upp innan man får rätt testresultat.
Tycker det låter lite med 3 sek i urinet..
Tinkerbelle: Åhnej! Vilken otur! Räkna med 24 h till ett par dagar innan ÄL. Sen kan man mysa dan efter ÄL också..Så det blir på håret för dig. Hoppas han hinner hem!
hyacinth: Ja, stickorna är lite knepiga..Det tar ju sån tid innan testet visar resultatet att det gått 5 min innan man kan se..Hoppas mitt test är positivt ändå
Om jag har ÄL den 31/1 är det fanimej meningen att jag ska plussa på Alla hjärtans dag. Tror aldrig jag har haft så här sen ÄL förut. Tro jag fick ett positivt resultat på stickan idag, men det bekräftades efter 10 min så man vågar inte lita på det.
LYCKA TILL ALLA MED ÄL NU!!
Nej..ingen vet förutom min syster och några nära vänner. Annars vill vi gärna låta det blir en överraskning när den mest kritiska perioden är över..
Har testat med billiga testers stickor i en vecka nu, utan resultat. Så jag tog saken i egna händer =) och kände igår efter på livmodertappen som var hög, mjuk och öppen. Idag är den låg hårdare, och mindre öppen. Visst är det så att min ÄL var igår då?
cattis82: Det är samma här..Har inte myst riktigt så mycket som jag velat, trodde jag hade ÄL tidigare än jag hade. Myste på fredag och lördag, upptäckte ÄL på måndagen. Så man får hoppas att det är några spermier som ligger och väntar där.. Har hört att det är bra att ha sex några dar före, för då ligger dom där och inväntar ägget. Så vi får hoppas på det!!
När har du BIM?
Lycka till!!
cattis82: Ja, det var faktiskt en sjuksköterska som sa så och hon är gravid =)Passade på att mysa nyss också, men det är nog inget som kan vara med och påverka resultatet tyvärrr. Nån dag försent..Attans.
De där gravtesten är nästan som trisslotter som man inte får skrapa förrän ett visst datum..och slogan är ju passande =)
Plötsligt händer det..
Jag ska försöka att inte lyssna på kroppen den här gången, förra gången jag gjorde det var jag gravt skenis! Så lagom är bäst..
Sofis: Jag kommer nog testa på Alla hjärtans dag.. Är inte hundra på att det är BIM, men hellre vänta en extra dag och testa på kärlekens dag än att vara för tidig och oroa sig...