Inlägg från: Miss Skellington |Visa alla inlägg
  • Miss Skellington

BIM v. 7

Masqito: Nope. Det är hemligt tills vidare.

• Miss Skellington

Masqito: Samma här. Två av mina närmaste grannar samt en tjej i bekantskapskretsen är gravida så det är mycket snack om det runt oss nu. Lite svårt att hålla masken ibland...

• Miss Skellington

Hahahaha fattar inte vad ni snackar om. Mina pruttar luktar ALLTID hallon och rosor

• Miss Skellington

Masqito: Helt OT men vi är allergiska både jag och sambon. Vi har två kinesiska nakenhundar. Funkar fin-fint

• Miss Skellington

Nej nu ni brudar ska jag gå och kolla på senaste avsnittet av 24. Ses sen.

• Miss Skellington

Hyacinth och Masqito: Trist! På't igen Det bådar ju inte gott för mig eftersom vi haft så lika symtom, Masqito.

Grattis ni som plussat!

• Miss Skellington

Nu jobbar visst kärringen på högvarv... Tråkigt! Hon kommer nog hit vilken minut som helst. *suck*

• Miss Skellington

Är fruktansvärt trött. Känns som om jag skulle kunna sova hur mycket som helst... Lätt mensvärk. Ljusbruna flytningar till och från sen i fredags(???) BIM på onsdag.

• Miss Skellington

Yrrepyrr: Jo jag tänkte det, om jag orkar hålla mig vaken. Är så fruktansvärt trött . Ingen tant inom synhåll ännu

• Miss Skellington

Jag tyckte att det var läskigt samtidigt som det var väldigt intressant. Men jag blev lite illamående på vissa ställen. Konstigt med tanke på att jag är en skräck/splatter-fanatiker...

Svar på tråden BIM v. 7