BIM v. 7
Fru Wadell: det är precis som Beatyflie skriver. Har man kort cykel ( t ex 24 dagar) så kan man ha äl redan på dag 8(!) till 14 beroende på lut-fas och har man en cykel på 32 dagar så kan man ha äl på dag 16 till 22... Allt är individuellt!
Fru Wadell: det är precis som Beatyflie skriver. Har man kort cykel ( t ex 24 dagar) så kan man ha äl redan på dag 8(!) till 14 beroende på lut-fas och har man en cykel på 32 dagar så kan man ha äl på dag 16 till 22... Allt är individuellt!
Minxy: absolut! Det är bara att sno på :)
Drabbades just av en akut depp-attack och är övertygad om att jag INTE är gravid och att ägglossningen säkert var någon HELT annan dag än den jag tror... och att NÄR den nu än var så har vi GARANTERAT missat den... Puhu så jobbigt!!! Någon som har lite positivare inställning till sin situation? Det skulle kunna pigga upp tror jag!
Halloj alla förväntansfulla! Kul att så många har symptom - det bådar ju gott!
Själv känner jag det som att mensen borde komma när som helst och som att det är lika bra att jag förbereder mig på det (även om jag verkligen inte VILL), men jag orkar heller inte med vara skengravid igen. Jag var det över julhelgen, till och med så pass att jag kräktes flera gånger, och det var INTE kul att få mens sedan när jag varit så övertygad om att jag faktiskt var gravid... Trodde inte det var möjligt att skena så, men nu vet jag att det är det...
och det vill jag inte vara med om igen!
Någon "testis" som gett sig på någon sticka ännu.....? Även om jag är negativt inställd när det gäller mina egna chanser denna månad så håller jag tummarna för många, många, många starka plus på denna trevliga lista
Kram från mig!
Jag håller mina tummar för det Maglan!
Loke, Jag ínstämmer med Yrrepyrr, och hänvisar till min statistiska sammanställning på denna tråd för ett antal sidor sedan. Det är jättemånga som plussar ju som får småblödning innan plusset.... Hur har det gått idag...? *håller tummarna*
Nämen lyckliga Yrrepyrre med glassen! *villocksåha* =-)
aha Loke, det låter bättre! När har du BIM?
Vilken fantastisk tråd!!! Det är som live-sändning dygnet runt av den bästa såpa jag just nu kan tänka mig
Jag har typ inga symptom alls idag. Har små, små stick/nyp i äggstocks-livmodertrakten som kommer och går (men om jag inte var så uppmärksam så skulle jag förmodligen inte ens känna det). Sedan har jag lite, lite svag mensvärk som kommer och går (men det är ju inte helt ovanligt några dagar före mens heller...) Har lite, lite ont i brösten, mest liksom på sidorna och liksom emellan konstigt nog... (men ja, det kan ju också vara inför det s@&(#)/@@s tantbesöket
Hur som helst så tror jag inte alls på något + för mig denna månad men jag bara måste ju vara kvar och se hur det går för er alla!!! Jag hoppas att listan klart överträffar det förväntade antalet + utifrån statistiken. Det finns faktiskt, statistiskt sett, en liten liten chans att mer än 80% plussar! Den statistiska sannolikheten för detta är förstås mycket liten, men inte obefintlig
För egen del har jag redan räknat ut när jag bör ha äl nästa månad - DÅ minsann ska det hända grejer
Inte precis i ljumskarna... Mer på sidorna och mitt på nedre delen av magen. Tror det är bra med känningar i ljumskarna, det är vad jag har hört iallafall