• Licia

BIM v. 7

Sofis o Cattis: Låter underbart att ni redan faktiskt känner nåt. Jag känner mig bara med kissnödig än vanligt :) Kan ju vara ett symptom...

• Licia

Ser fram emot en skön helg, ska försöka hitta på lite kul så man inte bara går o känner efter. Fast ganska mysigt ändå :) Att känna efter alltså.

• Licia

Stil 07: Ja, bättre lycka nästa gång! Kramisar!!!

• Licia

Men det låter ju som att ni är med barn! Det vore ju hemskt roligt om det var så. Jag känner mig bara trött och lite förkyld. Och är lite onaturligt varm ca 37 grader, brukar jag inte ha i friskt tillstånd... SVårt att veta skillnad mellan förkylning och grav. symptom :)

• Licia

har förstått av alla kloka tjejer som skriver in här på FL att man kan känna sympton ganska omgående. Och allt är naturligt och inget är konstigt. Jag väljer att tro på det, även fast ens mera sansade sida säger att jag borde ta mig i kragen och inte känna efter så himla mycket...

• Licia

Masquito: ja, du har såå rätt. Alla är ju olika.

• Licia

En fråga - tror ni det är ok att äta sushi idag? Jag menar det är ju himla tidigt om det skulle blitt nåt och är jättesushi sugen *mums*

• Licia

masquito: älskar all sushi utom bläckfisk sushi!
    Hyacinth: tack för tipset, hade glöm att det finns sån sushi.
    kram på er!!! ha en fin kväll!!!

• Licia

Jaa, grattis fluffmoln! Fantastiskt! Redan +!!!

• Licia

9 kvar som ska plussa statistiskt sett. sååå spännande!!! Har BIM den 14-15 och känner absolut iiiingenting idag. Inte ens frusen som jag var igår. *snyft*

Svar på tråden BIM v. 7