• My05

BIM v. 7

Tsarbabe
    Nej jag har aldrig fått + tidigare än så(tre grav varav ett mf). Däremot en massa - fyyy
    Ändå testade jag nu på BIM-3, en liiten hjärnoperation skulle kanske hjälpa suuuuuck
    Man blir ju så besviken.

• My05

Tsarbabe
    Det är ju väldigt olika det där Fundersam hur det hänger ihop har jag aldrig förstått. Jätte många på familjeliv verkar ju få + före BIM lite orättvist åh andra sidan är man gravid får man ju + förr eller senare

• My05

Undrar om molvärken som kom nu beror på antågande mens, grav. el alla popcorn jag ätit..Skrattande ????????????
    Nu känner jag något i alla fall vad det nu är.........

• My05

Grattis Mrs Bee!!!!!!!!!!!!!!
    Själv har jag värsta mensvärken, ingen försiktig molvärk här inte.Skrikandes Har inte sovit sedan fem i morse pga den, aaaaaaah så irriterande.

• My05

Ingen mensvärk längre, men ont i höfterna och dålig i magen. Finnar ..har jag adrig..jo nu Öm i bröstvårtorna.. Var säker på att mensen var på väg då jag vaknade i natt/morse...
    Jobbigt att vänta minst en vecka till på ett +

• My05

Tråkigt Minxy!

BIM i morgon då....

Idag har ju kroppen varit helskum nu har jag bara ont i ryggen, höftvärken har försvunnit. Har aldrig hört någon få ont i ryggen av att vara gravid el. jo senare då Flört före mens joooo hör man ju både den ena och andra....

Hellre tant i morgon än om två veckor, så halllå kroppen upp till bevis i morgon..jag testar nog ändå i morgon...

• My05

Fick ett minus..alla symtom på både grav. och mens försvunna.

• My05

Jag ramlade visst bort...
    Ingen mens på g och inga symptom på grav. Fundersam Väääntar..

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 33

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan(22 st)

• My05

Grattis Datanissan!!!

Ja, BIM+2 då

Lite yr och "mjuk" i benen på förmiddagen...nu ingenting...... 

Yrrepyrr
    Minns inte har du testat något och när?

• My05

Jo, BIM -3 och på BIM
    Ändå har jag ju aldrig fått ett + före BIM 12-14 tidigare, så jag vet inte vaaaarfööör jag gör det!
    Ska försöka hålla mig till nästa onsdag.

Svar på tråden BIM v. 7