BIM v. 7
Tsarbabe
Nej jag har aldrig fått + tidigare än så(tre grav varav ett mf). Däremot en massa - fyyy
Ändå testade jag nu på BIM-3, en liiten hjärnoperation skulle kanske hjälpa suuuuuck
Man blir ju så besviken.
Tsarbabe
Nej jag har aldrig fått + tidigare än så(tre grav varav ett mf). Däremot en massa - fyyy
Ändå testade jag nu på BIM-3, en liiten hjärnoperation skulle kanske hjälpa suuuuuck
Man blir ju så besviken.
Tsarbabe
Det är ju väldigt olika det där
hur det hänger ihop har jag aldrig förstått. Jätte många på familjeliv verkar ju få + före BIM lite orättvist
åh andra sidan är man gravid får man ju + förr eller senare
Undrar om molvärken som kom nu beror på antågande mens, grav. el alla popcorn jag ätit..
????????????
Nu känner jag något i alla fall
vad det nu är.........
Grattis Mrs Bee!!!!!!!!!!!!!!
Själv har jag värsta mensvärken, ingen försiktig molvärk här inte.
Har inte sovit sedan fem i morse pga den, aaaaaaah så irriterande.
Ingen mensvärk längre, men ont i höfterna och dålig i magen. Finnar ..har jag adrig..jo nu
Öm i bröstvårtorna.. Var säker på att mensen var på väg då jag vaknade i natt/morse...
Jobbigt att vänta minst en vecka till på ett +
Tråkigt Minxy!
BIM i morgon då....
Idag har ju kroppen varit helskum nu har jag bara ont i ryggen, höftvärken har försvunnit. Har aldrig hört någon få ont i ryggen av att vara gravid el. jo senare då
före mens joooo hör man ju både den ena och andra....
Hellre tant i morgon än om två veckor, så halllå kroppen upp till bevis i morgon..jag testar nog ändå i morgon...
Fick ett minus..alla symtom på både grav. och mens försvunna.
Jag ramlade visst bort...
Ingen mens på g och inga symptom på grav.
Väääntar..
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: (0 st)
13/2:ia1982(13:e),(1 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)
15/2: Milli01(14:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st), AngieCA
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 33
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60
Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan(22 st)
Grattis Datanissan!!!
Ja, BIM+2 då
Lite yr och "mjuk" i benen på förmiddagen...nu ingenting......
Yrrepyrr
Minns inte har du testat något och när?
Jo, BIM -3 och på BIM
Ändå har jag ju aldrig fått ett + före BIM 12-14 tidigare, så jag vet inte vaaaarfööör jag gör det!
Ska försöka hålla mig till nästa onsdag.