BIM v. 7
Detta är fakta: När jag blev gravid i somras fick jag ont i tuttarna fyra dagar efter ÄL (en vecka tidigare än vad jag brukar få). Det var mitt allra första symptom. Så man kan visst ha väldigt tidiga symptom
Detta är fakta: När jag blev gravid i somras fick jag ont i tuttarna fyra dagar efter ÄL (en vecka tidigare än vad jag brukar få). Det var mitt allra första symptom. Så man kan visst ha väldigt tidiga symptom
Om jag har minsta misstanke om att det faktiskt kan ha tagit sig tänker jag chansa och testa på alla hjärtans dag (BIM -3) bara för att det skulle vara en sån fin present till sambon
Korallo ---> Väldigt individuellt, men lutealfasen (mellan ÄL och mens) är konstant, mellan 10-16 dagar brukar vara det vanligast...
Menade såklart att inlägget var till Fru Wadell
Här är allt väldigt symptomfritt...men å andra sidan är jag ju bara tre eller fyra dagar efter ÄL också. Gud, ge mig tålamod, och gör det NU!
Grattis till er som plussat
Här är allt bara lugnt. BIM -7 och inte ett spår av nånting... Känner mig inte direkt positiv inför allt...
Jag kännerinteheller av någonting åt något håll, och jag brukar inte ha PMS-besvär innan mens heller. Men en konstig grej är att innan jag fick mitt MA så fick jag alltid ömma bröst 1 vecka innan mens. Den månad jag blev gravid fick jag ömma bröst 2 veckor innan mens, men sedan jag blev skrapad så har jag inte haft ömma tuttar nån gång, inte ens innan mens. Får mig att misstänka att allt inte är riktigt i balans i kroppen än...
Peonia ---> 2 oktober, alltså 4 månader sedan... Blev gravid på tredje försöket då, så jag hade väl väntat mig ungefär samma tid nu, men icke...
Nu blev jag ju också sugen på att testa... Men jag vet ju att det ine är någon större idé, BIM -3 eller 4 idag...