Inlägg från: Beautyflie |Visa alla inlägg
  • Beautyflie

BIM v. 7

Detta är fakta: När jag blev gravid i somras fick jag ont i tuttarna fyra dagar efter ÄL (en vecka tidigare än vad jag brukar få). Det var mitt allra första symptom. Så man kan visst ha väldigt tidiga symptom

• Beautyflie

Om jag har minsta misstanke om att det faktiskt kan ha tagit sig tänker jag chansa och testa på alla hjärtans dag (BIM -3) bara för att det skulle vara en sån fin present till sambon

• Beautyflie

Korallo ---> Väldigt individuellt, men lutealfasen (mellan ÄL och mens) är konstant, mellan 10-16 dagar brukar vara det vanligast...

• Beautyflie

Menade såklart att inlägget var till Fru Wadell

• Beautyflie

Här är allt väldigt symptomfritt...men å andra sidan är jag ju bara tre eller fyra dagar efter ÄL också. Gud, ge mig tålamod, och gör det NU!

• Beautyflie

Här är allt bara lugnt. BIM -7 och inte ett spår av nånting... Känner mig inte direkt positiv inför allt...

• Beautyflie

Jag kännerinteheller av någonting åt något håll, och jag brukar inte ha PMS-besvär innan mens heller. Men en konstig grej är att innan jag fick mitt MA så fick jag alltid ömma bröst 1 vecka innan mens. Den månad jag blev gravid fick jag ömma bröst 2 veckor innan mens, men sedan jag blev skrapad så har jag inte haft ömma tuttar nån gång, inte ens innan mens. Får mig att misstänka att allt inte är riktigt i balans i kroppen än...

• Beautyflie

Peonia ---> 2 oktober, alltså 4 månader sedan... Blev gravid på tredje försöket då, så jag hade väl väntat mig ungefär samma tid nu, men icke...

• Beautyflie

Nu blev jag ju också sugen på att testa... Men jag vet ju att det ine är någon större idé, BIM -3 eller 4 idag...

Svar på tråden BIM v. 7