BIM v. 7
Ja jag har på ons eller tor
Ja jag har på ons eller tor
Ja men om du tror att du har ÄL i dag så kan du ju kolla ikväll så ser du ju om det ger utslag ju...
Jag har inget gravtest hemma nu tror jag och tänker inte köpa något heller förrän efter BIM dagen heller måste skärpa mig..
Hej, känns som ÄL är på intågande men gjorde ett test nu men bara en streck på stickan så än är det tydligen inte.. kan man ha ont någon dag före eller är det bara på ÄL dagen man har ont??? kanske har en sån månad man inte har någon ÄL..
eller så kommer den, enligt forums tabell så ska jag ha i morgon så...
Tror ärligt att jag missat ÄL den här månaden
ingen bebis den här månaden heller...suck.. nu vill jag bara ha mens så jagkan köra igång igen...
Jag jobbar på Coop Forum det är bra att du unnar dom...
Jag kommer från Söderhamn mellan sverige men ni vet väl inte vart det är salene och är med i Lets dance kommer därifrån...
suck tror att min ÄL håller på att utebli av sin frånvaro den här månaden har kollat med stickorna och inge utslag än och jag skulle ha ÄL i fredagas...![]()
Är jätte öm i brösten idag kan knappt röra dom så kanske det är en sen ÄL nu har jag inga stickor så jag kan kolla ...
hum...fasiken eller så är jag bara öm i dom ändå
ja men jag hade mer förra veckan än vad jag har nu
böjra blöda idag... helt jävla otroligt på dag 20 känns ju som jag Nyss hade mens ju..
bara ta nya tag då
Stil07: ska hålla mig ifrån bim listor nästa månad ..
tror jag
Nidblödning kan både vara lite och lite mera bror på hur känslig man är... men kompis bödde i fyra dagar lite mindre än en vanlig mens..
så det är fall till fall håller tummarna för dig kram
Masqito: du måste hålla oss informerad sen..
när ska du ha BIM då??
Hum räkna efter för jag tyckte inte det stämde men det var ju inte 20 dagar mellan mensen ännu värre det var bara 18 dagar kul va...
RFSU test testa jag med, för den finns på jobbet tycker den är bra kan kolla med mycket låg HCG, BM använder sådana har jag hört. lycka till kram
Det behöver inte vara starkt sträck ... grattis.. det är bara att det är tidigt. hade du inte varit gravid så hade det inte blivit ett svagt ens...kramar
noveber eller deceber tycker det kvittar.. vi kör på vi.. lycka till kram
Har du inte kollat dig?? om du är gravid då??
Vad duktig du är som inte har testat dig ja är en riktig testoman ja. men den här gången ska jag inte kolla förrän mensen är sen.. blir så himla dyrt så. och ja blir ju inte mer med barn för jag springer och kollar hela tiden.
lycka till kram håller tummarna på att det är ett knyte i magen på dig...kram