Inlägg från: ztarshine |Visa alla inlägg
  • ztarshine

BIM v. 7

är vi så många som fortfarande inte fått mens???

• ztarshine

håller tummarna att mensen är extra sen för er som haft BIM men ännu inte plussat. och ger såklart en stor kram till er som fått det där som ingen av oss önskar.

jag ska testa imorgon, igen. har såna mensvärks-attacker från och till, haft i ca. fyra dagar nu, men ingen mens what so ever.
    går omkring och gäspar invirad i filt och vantar. hoppas hoppas hoppas, men vågar ändå inte tro att jag är en av de lyckosamma.

• ztarshine

jag TROR att jag plussade idag, men vågar inte säga säkert än!
    testade imorse, och fick ett svagt streck!! aldrig fått förr, men vet inte hur såpass starkt det måste vara för att gälla, så jag ska testa på fredag eller lördag igen! men det känns... ja.. som något.

• ztarshine

jag VET ju egentligen det... att ett svagt streck räknas, men så fort det kommer till en själv.. ja, då blir man nojjig :)
    men tusen TACK!

• ztarshine

väntar med att flytta ner mig tills jag ser ett fetare pluss

• ztarshine

åhh, miss skellington, TACK!! det hade varit så jävla underbart och jag fattar inte riktigt än. jag hade femton test först, nu har jag bara ett kvar, bara de senaste två (som togs idag) har visat detta svaga streck, men dock ett streck.. säger till så fort jag vet mer!!

• ztarshine

nu flyttar jag ner mig till den efterlängtade raden!!!
    sa till mig själv att jag skulle vänta med det tills på lördag, då jag ska testa igen. testade nämligen igår och fick ett svagt streck, men dock ett streck!!

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, (1 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 8 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a), ztarshine (14 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) (38 st)

• ztarshine

jätteteak beautyflie! och detsamma till dig om jag inte redan sagt det!!

• ztarshine

tack My05! håller tummarna för dig!

Svar på tråden BIM v. 7