BIM v. 7
Fick en lätt rosa aktig flytning idag på pappret när jag torkade mig..hoppas inte det är mensen på gång
Har inte känt mig så gravid idag, så jag får nog sikt in mig på nästa månad..
Fick en lätt rosa aktig flytning idag på pappret när jag torkade mig..hoppas inte det är mensen på gång
Har inte känt mig så gravid idag, så jag får nog sikt in mig på nästa månad..
JuniorJ: Ja, en nidblödning skulle det kunna vara, fick ju en konstig pulserande värk på ett ställe i livmodern som höll på i 1-2 minuter. Detta hände natten till igår
Har annars svullna ömma bröst och molvärk,fryser lätt och har kännt mig lite skum i kroppen idag annars inget speciellt.
JuniorJ: Jag har hört att det är ovanligt, men kollade upp lite om andra som hade haft ljust brunrosa flytningar mitt mellan ÄL och BIM och många hade plussat, så jag håller verkligen tummarna att det är nåt...
Har börjat känt en konstig metallsmak i munnen också, men det hade jag både när jag plussade (mf) och när jag var skenis så det vågar jag inte lita på..
JuniorJ: Ja, men det här är mer en Rys-Frys, fryser inifrån..
Jo, vet att symptom kan var både + och-..hoppas på + hehe
Fluffmoln: Jag hade ÄL den 29:e... BIM 13-14/2
Fluffmoln: Jag håller på en nidis
*fryser som en tok här*
Mellan blödningar brukar väl vara mer en blödning, den här flytningen kom en gång och var svagt brunrosa. Jaja..jag märker väl om mensen kommer..
Håll min hand: Hoppas det, fick ju den konstiga molvärken natten till igår, så rent teoretiskt skulle det vara rätt i tiden för en nidis. Vet du mer vad det betyder?? Att din konstiga värk kanske också var en nid..
Tänker beställa gravtester från nätet..Några tips om bra tester förutom CB?
Misan1: Tack..håller tummarna här också kan jag säga
Det kan tydligen vara hur lite och mycket som helst, det hade varit perfekt om det stod en mängd och färg på flytningen så man visste! Var lite kul för kvällen jag fick den konstiga värken så bad jag att få ett bevis på att jag var gravid..2 minuter senare kom värken.
Yrrepyrr: Det vore underbart om det vore så för då kan jag med glädje vänta till Alla Hjärtans Dag med att testa..
Annars kommer den förbaskade mensen snart och knackar på!
snöhästen: Ja, det här är som en talkshow..Snabba vändningar och snack dygnet runt..När man kommer hem från jobbet om dagarna har man missat säkert 10 sidor med inlägg..Jättekul!!
Det är nästan som att sitta och läsa en bra roman när man ska gå igenom vad som sagts..