• Maglan

BIM v. 7

Okej :) har den där nedrans tvättstugan i morn jag..kl 10!! :/

• Maglan

Masqito
    hehe..vi har en tvättmaskin..men den funkar inte..du vet karlar. "Ja men jag ska fixa det" :P

Den känns som en blandning mellan mensvärk och växtvärk..men nu är den borta. Tidigare idag var det som om nån pickade med nålar i inne i livmodern..

Nej, det tror jag inte är nån fara alls. Det är ju många som inte vet att dom är gravida som dricker typ i det här stdiet..

• Maglan

Masqito

Hihi...aa :P Å vad jag vill ha ett pluss! Känns som att alla kommer plussa utom jag :/

• Maglan

Masqito

ska först bada sen är det sovtajm för mig med.. Sov så gott :)

• Maglan

God Morgon Brudar!
    Nu är den stora BIM dagen här för mig :P
    Å ingen tant än så länge. Mår lite illa nu på morgonsidan. Kände inget direkt när ja klev upp..men nu börjar det smyga sig på..

• Maglan

Ise74

Jag testade på bim-3coh bim-1 och fick minus.. men det är ju inte ens säkert att jag är gravid än då :(

• Maglan

snöhästen

Jag testade senast igår morse :/
    Så jag inväntar mensen jag.. å kommer den inte på nå dar så får ja väl testa då..

• Maglan

Ise74

nä ja ha inte testat på bim-6..
    Börjar fundera på om bt är skit jag med :/
    Men som sagt. Ingen tant än. Tittade med en tampon för säkerhetsskull..men en massa vattniga flytningar så det känns som om den kommer hela tiden..
    Magen är svullen med så ja måste ha trosorna jättelångt ner..å svettningar nå jävulska har jag..men båda kan man ju dock relatera till tanten :(

Svar på tråden BIM v. 7