Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

snöhästen: Klart du får vara med i plussarpakten!! Diggar din statistik Är din tant också modern som skickar sms innan hon kommer på besök..Hoppas inte sms:en kommer fram!!

• Masqito

snöhästen: Bra idé!! Ska passa på nu innan BIM och förhoppningsvis hålla tanten borta trots att hon hunnit skicka ett sms..

• Masqito

snöhästen: Hoppas att hon fastnar i snön nånstans..har BIM på tisdag. Gud vad fint det lät..En blivande bebbe som försökte meddela sig Får hålla tummarna för det!
    Haha..inte så tekniska nej..

Skönt att ha en pakt trots att tanten kanske hittar sina snöskor och kommer hit och kanckar på.
    Hoppas att det är nån som försöker meddela dig också!!

• Masqito

snöhästen: Ja, visst får man lite festliga bilder av en tjock rödklädd tant i snön..hahahah Henne skrattar jag gärna åt! HAHA
    När har du BIM?

• Masqito

snöhästen: aaah..Har inte heller helt regelbundna cykler, så BIM dagen kan infalla lite före och efter. Har iaf koll på att Jag hade ÄL den 29:e! Myste tyvärr inte så mycket som jag velat, men jag håller tummarna så hårt jag bara kan för både dig och mig!!

Ja, det är BIM-3 och tanten smyger utanför..

• Masqito

Maglan: Som jag nämnt tidigare..jag tror att du kommer vara en av dom som plussar! När Sofis försvann så är du den enda kvar i treenigheten som har störst chans att plussa!

snöhästen: HAha...okej, kanske inte så bra att ha en sån tshirt om man jobbar i vården..nej.

• Masqito

Maglan: Skönt det..Har fått en brun flytning idag så det ser illa ut för mig..Tappen ligger lågt och är hård så snart öppnas helvetets portar.

Tsarbabe: Ja, det står olika överallt..Hoppas bara att det är en bebbe och ingen mens..

• Masqito

Maglan: Ja, gör det.. =)
    Har läst att den ska vara låg och hård som nästippen, men på vissa ställen står det att den ska vara mjuk...Egentligen är det nog en individuell sak. Jag griper bara efter halmstrån..

Svar på tråden BIM v. 7