BIM v. 7
Visst har jag =)
Alinn tycker jag e superfint men jag har en tendens att vela
Visst har jag =)
Alinn tycker jag e superfint men jag har en tendens att vela
M: tackar =)
S: Sota (bebbe-) drommar!
Kanske pappans namn?
svart o skriva nu . elina vaknade o ligger nu ner m henne pa magen utanfor sjalen. har bara en hand fri....
Elias hade Elina fatt heta om hon vart pojk. Fortf. ett favvonamn. Det o Gabriel (sv uttal) fast funkar ej har da jag innte gillar spanska uttalet...
japp det ar det =)
Som gabriella utan a:et..,. =/
Jo, fina namn det dar. =)
Olivia gillar jag ocksa men gar inte hem hos mannen. Ett annat alt vi hade da vi vantade elina var aleisha.... fint men langt...=)
Inte tankt lika mkt pa killnamn bara...
Sov sottit =) Skall se om damen vill somna om snart..
ett till fint flicknamn: licia =)
Godmorgon pa er! Sitter har med sovtrotta ogon. Elina ville prompt inte somna om igar efter att hon vaknade till... Satt vid datorn ett bra tag till efter ni gick. Flyttade in till sovrummet, ut till vardagsrummet igen och slutligen tillbaka in hit och efter en stund sa JAAAA somnade hon om! Innan det sa lag hon har och pratade pa sitt magiska sprak bra lange! =) Pigg o glad. Hehe
Nar jag blev gravid med dottern tankte jag heller inte pa massa symptom. Nar jag sen val visste sa kunde jag dock koppla min trotthet samt torst till det hela. Holl i sej sa ett bra tag. Blev aldrig sa dar jatteillamaende men var sjukligt trott forsta veckorna.
Haller med Sofis. Nar dottern blev till hade vi myst pa dag 4 och 5 innan al och sedan inget mer... Sa dom kan overleva ett tag dar inne som sagt. =)
Ne for oss spelade konet ingen roll. Saken var att vi hade egentligen tankt stanga bebisverkstaden tillfalligt men sa myste vi och sa bara for 'var egen' skull s.a.s men pa mannens initiativ sa fullbordade vi och jag fragade honom om han visste vad det var for dagar som borjade narmas - jajjamensan sa han och sa log vi massa. =) Dagen darpa mos vi igen men sen sa var det sa mkt arbete och sant for mannen min sa det blev inte mer an sa. Trodde det var missat och inte skulle ta sej men tji fick jag! =)
Nu ar hon 2 manader o alldeles underbar! =)
Men... vadda 'andrat sej'? Fyy va ledsen jag blev for dej nu men haller for att det skall ordna sej for er!!Kram!
Hej tjejer... Annu inget nytt har men snart sa ar det testdaxx! =)
Mor ar har o halsar pa sa har inte kunnat skriva sa mkt - och imorgon aker hon men da kommer syster m familj istallet. Aker sen den 13 sa hoppas det gor att tiden till den 14e gar fort! =)
Jag trodde i borjan att vi skulle lyckats denna manaden, ni vet en san dar 'onskekansla' man kan fa... Den ar dock borta nu.
Daremot har jag matt skumt dom senaste 3 dagarna. Trott, grinig men shit det beror sakerligen pa andra faktorer an just det sa...
Kanner mej inte sa dar jattehoppfull, tyvarr.
Har ju som tur ar min lilla dotter, sa det hela kanns inte sa 'akut'. =)
Men vi far se, haller alla tummar for oss allihopa! =)
Testat neg nyss - hoppas det ger okade chanser dock =)
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)
13/2:Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (3 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 39
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58
Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera (14 st)