Inlägg från: Mrs You |Visa alla inlägg
  • Mrs  You

BIM v. 7

Hej tjejer.... nu börjar ÄL stickan visa svagt utslag Glad
    Dags att mysa på inför denna månadens eventuella Oktober bebbe....
    Fler som har ÄL nu i dagarna här???
  • Mrs  You
    Inget utslag ännu på stickan för min del men vi kör på ändå *ler* 
    trisst å vänta trodde det skulle bli utslag idag men det blev det inte...

• Mrs  You
    hej tjejer eller snarare God morgon för min del Flört

Inget utslag på ÄL stickan ännu för min del idag är det dag 16 ef.mens
    och jag har regelbunden mens 29 dagar.
    Har dock upptäckt att min ägglossning varierar någon mellan dag 16ef.mens till dag 19ef.mens....
    BIM är 14/2....

Har myst på sedan i förrgår en gång om dagen så man hoppas ju bara på utslag på ÄL stickan nu
    Glad
  • Mrs  You
    hej tjejer mina ÄL tester visar ännu inget positivt så jag antar att dem inte fungerar så bra dessa heller bläää...
    Vi har haft sex varje dag sedan tisdag och får la mysa på fram till måndag eller söndag iaf så får vi hoppas det fungerar ändå...

Nästa månad köper jag CB !!!!
  • Mrs  You
    Sofis skrev 2007-02-02 13:11:49 följande:
    Mrs You: Jag håller tummarna för dig och att det tar sig ändå, även fast du inte har koll på ÄL. Det är ju inte så att kroppen bryr sig om vad din hjärna tänker
     Hehehe nä vi får hoppas att det är så,vi är så sugna på bäbis nu
    har bara en stav kvar å den ska jag använda im¨ån å samla upp urinet i en bägare innan jag testar!

• Mrs  You
    Hejsan alla tjejer,fick inget plus på min sista Ägglossningssticka idag heller jävligt knepigt....
    Har provat sedan i söndags då dag 11 ef.mens och inte fått något positivt ännu...

Någon som varit med om det??
    Vi myser på en gång om dagen iaf så får jag köpa CB till nästa månad om det inte tar sig...
    Tycker det känns förjävligt attt dessa stavarna inte heller visade positivt vid ägglossning...
  • Mrs  You
    Sofis: Ja du haha tycker detta med å försöka skaffa bebbe bara är en enda röra *ler snett* Jag hade bra koll på när min slempropp luckrade upp sig tidigare men det tyx inte stämma hundra överens med vad ägglossnings testerna visade...

I december visade CB positivt på dag 17 efter mensen
    I januari visade stickor från billigatester.se pos dag 14-15-16 efter mens
    Februari visade det inget plus alls idag lördag skulle vara dag 17 efter mens och jag har testat sedan i söndags dag 11....
    Vet inte vad det kan betyda...
    Jag ska ju ha mens 14/2 så så värst mycket senare än detta kan den ju inte vara... Trött man blir....
    Flört
  • Mrs  You
    Sofis/Ia1982: Nä då min mens har inte varit sen trots att min ägglossning är senare än normal lutealfas,jag har 29 dagar...
    Ia1982: skönt å höra att fler har det,jag började fundera på om det kunda ha att göra med att jag jobbar natten annars kanske...
    Vi har haft sex en gång om dagen sedan i tisdags dag 13 ef.mens och vi tänkte fortsätta fram till måndag...
    Jag tror inte jag är gravid...
  • Mrs  You
    Ia1982:Har du använt de stickorna länge? är det något att ha för de jag köpt på billigatester.se har inte varit så bra så man vill inte slänga pengarna i sjön en gång till...
  • Mrs  You
    Okej jag tror jag skippar å köpa tester nu det är ändå så sent i cykeln,brukar din mens vara senare Ia då din ägglossning infaller sent?
    Min kommer den29:e dagen på pricken *konstigt*
    Jag inbillar mig att jag har ägglossning imån eller på måndag så än har vi inte gett upp jag å gubben min
Svar på tråden BIM v. 7