Inlägg från: Full av förhoppning |Visa alla inlägg
  • Full av förhoppning

Förstår det tjejen... jag är lika nojjig...
    vill bara att du är rädd om dina slemhinnor så du inte skadar dem eller får en infektion

• Full av förhoppning

Illamående, astrött, aggressiv, ömmande bröst, mensvärk och väldigt medveten om min livmoder som känns lite skum... som om jag känner konturerna av den på nåt vis... Små stick i äggstockstrakterna och ett rejält stick på höger sida i "tjejmagen" för snart en vecka sedan....

Testar i morgon bitti BIM - 3 eller 5 med clearblue... är livrädd för att jag bara är otroligt skengravid

• Full av förhoppning

Gubben kom hem med en bukett vita krysantemum.... men jag höll på att spy när jag kände lukten från dem....

Han frågade om vi skulle köpa hem nåt gott, men jag kände mig inte sugen på något....

Har supergravsymptom men testade som sagt minus i morse... blir knäpp i huvudet. Kommer inte tanten innan den 19:e så ringer jag min gynläkare och bokar tid för då är nåt galet!

• Full av förhoppning

tsarbabe, du tog bort mig helt från listan så jag lade tillbaka mig igen... vill inte ta bort mig från listan för jag har inte haft min BIM dag än och jag har inte fått mens heller....

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Fru Wadell(1.a efter Mf),Datanissan(2:a),(7 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)

• Full av förhoppning

Min cykel är inte regelbunden så jag vet inte om BIM är i dag eller i morgon eller i övermorgon eller till och med senare. MEN jag testade minus igår Skulle ut med jobbet och ville se om jag kunde dricka öl eller ej. Det kunde jag tyvärr

Alla symptomen kvar ... spränger i brösten, molmensvärk, trötthet... antar att jag är väldigt skengravid

• Full av förhoppning

Grattis!
    Ingen mens i sikte.. inte ens ett sms än så länge.... Men det kommer så småningom antar jag ...

Är på jäkligt dåligt humör och bölar för allting jag med... riktigt lättretlig...

• Full av förhoppning

Fortfarande ingen mens i sikte... alla symptom kvar... men kan man vara låghormonare ena gången och inte andra och tvärtom??? För vi har inte haft sex sen den 5:e och om jag skulle blivit gravid då så är det rätt konstigt att det började spränga i brösten redan dagen efter... ca 2-3 dagar efter befruktning har jag börjat få symptom de andra graviditeterna, men då borde testet i fredags ha visat positivt tycker jag.....

GRRRRR blir tokig!!!!!

Sluta jäklas tantusling!!!!!

• Full av förhoppning

Fortfarande ingen mens men minus i morse igen så nu har jag ringt gynläkaren och bokat tid till torsdag... är på dag 38 i min menscykel. Trött på hela skiten och har sån jävla mensvärk och har haft det i 12 dagar.

• Full av förhoppning

GRATTIS!!!! ÅÅåh jag vill också plussa.... Men det är jag väldigt säker på att jag inte gör.

Kan man vara låghormonare ena graviditeten men inte andra och tvärtom???

• Full av förhoppning

dag 39 och fortfarande ingen mens... det verkar som att hela min kropp är gravid, utom min livmoder
    Igårkväll hade jag sån mensvärk att jag fick ta en ipren och sitta med varm vetekudde. På kvällen mådde jag så illa att jag kräktes Men bara en gång.
    Vaknade i morse och var så hungrig att jag klöktes och fick trycka i mig en banan.
    Är så jävla trött på detta, vad är det för fel på mig?

• Full av förhoppning

Jag flyttar mig idag... var hos gyn idag och det är som min mens och det inte satt igång efter mitt senaste mf. Har fåt primolut Nor som jag ska ta i 10 dagar och sen ska mensen komma efter några dagar och sen vara regelbunde. Det positiva är att det var så Isabelle blev till

• Full av förhoppning

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e)(2 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 7 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a) (13 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) (38 st)

• Full av förhoppning

Är så tveksam nu... ska man vänta ytterligare en månad med nästa försök??? Tycker barn det är kul att vara födda i december??? Är det bättre med ett Januaribarn och slippa vara yngst i klassen... eller bryr man sig inte??

• Full av förhoppning

Jag har börjat ta tabletter idag som ska framkalla mens... det tar man i tio dagar och sen tar det några dagar innan mensen kommer, så jag hamnar i BIM v 14... kanske kanske v 13.
    Men ni får ha det så bra och lycka till alla!

Svar på tråden BIM v. 7