Inlägg från: Fru Wadell |Visa alla inlägg
  • Fru Wadell

BIM v. 7

cattis, okej tack! Jag fick först MA och sen MF direkt och nu är det alltså första försöker efter senaste MF.et. Hur skriver man då??

• Fru Wadell

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e),
    Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(12)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf)  (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a) (6)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Fru Wadell

Mina symptom hittills: Illamående till och från, ömma bröstvårtor, hade grymt mycket flytningar förra veckan (mjölkvita i ordentliga mängder), mensvärk/knip i magen längst ner...

• Fru Wadell

Masquito: Ja verkligen! jag har aldrig varit skengravid eftersom jag tydligen har väldigt lätt att bli gravid (har aldrig hunnit bli skenis) jag hoppas att det är något litet pyre och att den stannar där!! igår stack det till i bröstet lite oxå. Igår drack jag vin, fick lite oro oga av det men jag drack typ 2 gals så det borde vara pkej. Det ska ju inte ha ngn inverkan så tidigt. Men de två graviditeter jag haft har varit så pass att jag alltid haft/varit på fest i samband (dagar innan jag plussat alltså) och det har bara slutat i missöden. Tänker inte chansa denna gång. Dricker ngt glas vin om det är negativt för man vill ju inte chansa! Låter det fjantigt??

• Fru Wadell

Maglan: Finnar har jag oxå fått. När jag varit gravdi har det varit en annan sorts finnar. Det är som små små finnar som man inte ens behöver klämma utan man tar bara naglen och dra över dem så spärcks dem... har aldrig sådanna finnar annars. Usch va ofräscht det lät!! *fnissar*

• Fru Wadell

Jannabus, hade exakt likadant. Man riktigt kände hur det rann till i trosskyddet (sorry). Äckligt och störande. Men det har väl nåt att göra med äl antar jag.

• Fru Wadell

Vad härligt att det börjar lossna i denna tråd och det börjar bli små plus ist för minus! Grattis till er som lyckas! Jag har BIM på alla hjärtansdag, men ska testa på lördag morgon. Vi ska ha fest då och jag vill inte dricka om det är ett plus (såklart) Ska hur som helst ta det lugtn eftersom jag fått ma och mf på rak och det har alltid varit en fest i anslutning till mitt plus (plussade efter festen typ) Vet att det inte ska göra något men rent psykiskt så ska jag ta det lugnt även fast det är ett minus. Känns okej om det kommer mens på alla hjärtans dag oxå.

Mina symptom: Dras och värker i magen längst ner lite då och då, sticker till ibland i brösten, mår illa ibland på morgonen och ibland efter jag ätit, trött (fast det är jag ju jämt *s*) och finnar.
    Hoppas det blir tredje gången gillt!!

• Fru Wadell

Nettan 80. jag har oxå ont i bröstvårtorna endast *s*.

Ja, finnar kan vara ett gravsymptom men de brukar inte vara förrän v. 5- 6 har jag för mig att det står det på fl

Vita flytningar: det har med äl att göra står oxå på fl. Men jag har sett de som lagt inlägg här på fl att de fått det i samband med gravdiditet

• Fru Wadell

Vilket test ska man använda på BIM -4? Kan man lita på alla tester? Erfarenheter??

• Fru Wadell

RFSU.s test. Någon fler med erfarenhet av dem då m,an testar inna BIM? Spökstreck där oxå? Man vill ju kunna LITA på svaret *s*

Svar på tråden BIM v. 7