• Licia

BIM v. 7

snöhästen: drabbades oxå av akuuuut depp igår, men idag känns det liiite bättre. Men bara liiite.
    trulten: ska du vänta ända till den 19e o testa? duktigt i så fall...
    tinkerbelle: vilken fin dröm. har drömt nåt liknande faktiskt. men så vaknar man och så var det inte på riktigt :(

• Licia

nelly2007: det kanske blir en sanndröm :) Men vet aldrig.

• Licia

Nu börjar det äntligen närma sig v 7 med stormsteg!! Så underbart! Har ju BIM på onsdag - torsdag och tänker testa på onsdag. Så det är bara 6 dar kvar! Och så helg däremellan. Och den går ju alltid fort, så egentligen är de bara ... jättefå dagar kvar :) Enligt statistiken är det en massa tjejer som ska plussa nästa vecka. Det är såååå spännande!!!

• Licia

Masquito: Yes, vecka 7 måååste vara en tur vecka! Blir hysterisk annars :)

• Licia

Masquito: kramar till dig!!!
    Misstänker att det blir nästa månad för mig med, ska testa i övermorgon men känner absolut iiiingentiiing som ens kan likna grav symtom...

• Licia

Tinkerbelle: tack för uppmuntran. Känns bara så desperat att det inte skulle bli nåt nu heller när man verkligen tyckt man gjort allt....

• Licia

Ni som har BIM nu, tisdag och onsdag - när ska ni testa?? Har lovat att inte bli slav under testerna men det är ju såå svååårt!!! Vad gör man för att låta bli? Man blir ju bara ledesen om man testar och får minus....

• Licia

Tinkerbelle - men vad ni är duktiga!! Fredag! Jaa, i ofs så ska man ju ha märkt innan dess om det är nåt eller inte... Och då behövs det ju inte testas. Besviken blir man ju på vilket sätt man än upptäcker det. Förutom att man kan ha testpengarna till nåt roligare :)

• Licia

Mrs Bee: ja har BIM samma dag som du och känner igen mig så i dina tankar. Hade bestämt mig för att vänta med testen men nu klarar jag inte längre!! Ska vi imorgon? På morgonen?

• Licia

Yrrepyrr: ja ,men man ska ju inte testa såhär tidigt egentligen. Slöseri...men vad sugen man är :)

Svar på tråden BIM v. 7