Inlägg från: Junior J |Visa alla inlägg
  • Junior J

BIM v. 7

Masqito: man kan ha alla symtom åt båda + eller -

• Junior J

jag har små stickningar åt ljumskarna till nån med samma symtom?

• Junior J

jag låvade att inte leta symtomer, den här månaden och det gick ju bra men det här går inte bortse ifrån det som jag känner , men det jobbigaste är att ha oregelbundna månader så det skulle ju lika gärna vara mensen som gör sig påmind.

• Junior J

vilket grav test kan användas tidigast, alltså flest dagar innan beräknad BIM nån som vet?

• Junior J

nu beställde jag på rfsu:s hemmsida, ska komma om 5 dagar.
    jag gör av med sjukt mycket pengar på test varje månad så nu bestämde jag att inte köpa hem för tidigt, för annars använder jag bara upp dom, så dom här kommer ju rätt nära inpå BIM så det blir bra.

• Junior J

har kollat klart "Medium", ett måste för mig.
    Å nu ska jag sussa, så ses i morgon alla nattugglor!
    med nya tag och kanske pluss, men framförallt mera symtomer att fundera kring!

• Junior J

hallå alla! ett pluss idag (änsålänge) grattis mamma på vift
    ni som testat och fått minus, kan bara berätta att jag var gravid och det visade inte ens utslag på BIM dagen så det finns hopp! man kanske bara inte producerat så mycket grav-hormon tills BIM dagen att det ger utslag GE INTE UPP

• Junior J

vad trist englabella kramisar till dig!

• Junior J

godmorgon och grattis Luna och Princess85.
    nu börjar plussen rulla in!
    för mig är det för tidigt och jag får rfsu testen nästa vecka tis-onsdag, tror jag, så det blir bra, men men börjar bli otålig när ni andra testar så tidigt innan BIM... kanske ska man köpa ett lite tidigare hi!
    jag kan ärligt säga att jag tror inte jag kommer hålla mig tills tisdag!

Svar på tråden BIM v. 7