BIM v. 7
Snöhästen: WOW! Får jag sno din lista/slutsats/sammanställning och ha i min dagbok??
Snöhästen: WOW! Får jag sno din lista/slutsats/sammanställning och ha i min dagbok??
Snöhästen: Tackar tackar
englabella: Jag testade igår (BIM -6) och fick självklart minus. Fattar inte VARFÖR jag testade! Varför är man så korkad?? *s* KLart det blir minus om det är 6 dagar kvar till BIM - vissa plussar ju inte förrän flera dagar EFTER BIM till och med!
Men jag tycker att vi har rätt att vara testmissbrukare
Och jag ska testa imorrn igen
Hej! Oj vad ni skriver tjejer
Vad tråkigt för er som fått besök av den tråkiga tanten
Bättre lycka nästa gång!!
Själv har jag inga gravsymptom ALLS! Det känns så jäkla tråkigt
Just som jag sitter här och skriver så känner jag liiite mensvärk, så tanken lär ju komma imorrn för mig. Man får väl se det från den ljusa sidan - om tanten kommer imorrn så är hon ju iaf regelbunden...
Ååååh...jag VILL inte att tanten ska komma! Jag känner mig så jäkla maktlös - det finns ju ingenting man kan göra!
Testade med grav.test från Billigatester imorse (BIM -1) och fick självklart negativt. Blir så less. Om det bor ett skrutt i min mage så borde jag ju sett åtminstone ett svagt plus...
nelly 2007: Lycka till nästa gång!
my05: Näe....det är ju bara 4 st som är gravida?
Ska testa på Alla Hjärtans dag...testade negativt idag, så jag ska ge det 2 dagar och se vad som händer.
Grattis Mrs Bee!
Jag testade negativt imorse igen, men skam den som ger sig. Har ju BIM idag så jag hoppas att tanten håller sig borta.
Lycka till alla!
Tinkerbelle: Skumt *s*
Hur går det? Tant eller plus för dig än?