BIM v. 7
Grattis till er som plussat! Jag är ganska sugen på att smygtesta imorgon, trots att jag lovat mig själv att inte göra det eftersom jag inte har ett endaste symptom över huvud taget. Men, det är ju så svårt att hålla sig när andra plussar
Grattis till er som plussat! Jag är ganska sugen på att smygtesta imorgon, trots att jag lovat mig själv att inte göra det eftersom jag inte har ett endaste symptom över huvud taget. Men, det är ju så svårt att hålla sig när andra plussar
Jag tjuvtestade nu på kvällen (BIM -2 eller 3), och det gjorde mig inte klokare. Antingen är det ett svagt plus, eller så är det ett spökstreck. Typiskt!
Testade igen imorse, med samma resultat som sist. Blev ju inte mycket klokare nu heller, så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa.
Grattis yrrepyrr!
Nån som har erfarenhet av RFSU vs CB? Är så sugen på att åka ner på ICA och köpa ett RFSU-test, men frågan är om det är nån idé?
Fick svagt, svagt positivt med RFSU, men jag tror inte riktigt på det ändå. Ska det inte HCG-halten öka? Fick svagt pos med CB i torsdags kväll, svagt pos med CB i lördags morse och svagt pos med RFSU nu. Skumt!
Junior J ---> Åh, jag hoppas verkligen! Har iaf inte fått mens än, och den är aldrig sen, och det är ju ett gott tecken om något
Nu har jag plussat på riktigt
Fjärde försöket efter MA!
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)
15/2: Trulten, AngieCA,(2st)
16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)
17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e),(4 st)
18/2: bertlyn(7:e), Superstålis (3 st)
Kvar på bim-listan: 15 st
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60
Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr, Beautyflie (11 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana (35 st)
snöhästen --> Tack
Jaa, jag blev lite nervös att det bara var jag som inbillade mig ett tag där...
Jag har också värk, känns som såndär mensvärk som går ner i benen. Om ni förstår?
Junior J ---> Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är någon fara!
Grattis Ztarshine!