• My05

BIM v. 7

Yrrepyrr

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

• My05

BIM+4 Ingen mens än och absolut INGA symptom så varken det ena eller andra.
    Vääntar...................på något..........

• My05

God morgon! Hur är det med er idag?
    Själv är jag på BIM+5 idag och har lite molvärk i magen.

• My05

Grattis alla som plussat. Vad roligt!!!!
    Hoppas allt är som det ska Junior J och att det bara är en blödning som så många verkar ha.
    Hoppas fortfarande på ett plus, tänker vänta till onsdag och testa då.
    Känner mig lätt illamående, har trott ett par gånger idag att nu kom mensen men..nej...inte än...

• My05

Hej!
    Jag som tänkte gå och köpa ett test idag, mer molvärk inatt lite öm i brösten och ont i blygdbenet(skumt ord) ja jag trodde ändå kanske.. Idag fick jag en liiiten brun flytning/slem  .. början på mensen????
    Fyyyyy.. skiiiitt Ledsen

• My05

Måste man verkligen vänta 4 timmar innan man kollar med CB för att det inte är morgonurin? Hittar inget om det på förpackningen, men har "hört" det här på fl tror jag..

• My05

Hmm jag har hunnit bli tveksam kanske jag väntar till i morgon ändå...

• My05

Grattis ztarshine!!!!!!!!!!!!

Ja då är vi tre kvar som hade BIM den 14/2...
    Hur går det för er Gaja och Miss Skellington?

Jag brukar ju plussa tidigast BIM+12 och det är ju först på söndag om jag räknar rätt.
    Har ju förstås kollat redan..varför vet jag inte när jag ju veeet hur jag fungerar både med varierande menscykler och sena +.

• My05

Flyttar ner mig. Ingen mens, men har varit på Pump och lyft för mig rekordtungt för andra gången den här veckan, brukar ju bli så svaag och yr om jag är gravid. Tyyyyypiskt. Hoppas  nu mensen kommer någon gång så vi kan fortsätta Flört

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Miss Skellington(1:a),Gaja (2 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah,annamus (2 st)

17/2:Nelda, (1 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 8 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a), ztarshine (14 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) My05(1:a efter mf (39 st)

Svar på tråden BIM v. 7