Inlägg från: Yrrepyrr |Visa alla inlägg
  • Yrrepyrr

BIM v. 7

Maglan Å vad trist att du mår så Om det nu inte är för att du är med barn..då är det ju bra..på nåt sett..
    Hoppas iallafall att du börjar må bättre

• Yrrepyrr

Håller tummarna för att Ingen ska få besök i morgon av tanten!
    Nu ska jag lägga mig i sängen med en god bok och glömma allt om bebbar

• Yrrepyrr

God morgon på er alla!
    Massor av hjärtan från mig till er och sen hoppas jag och håller tummarna för testarna att det bara blir +++++++

• Yrrepyrr

Maglan, Ge inte upp hörru, Kom ihåg att mååånga + ar inte förrens sent! En kram från mig! *kram*

• Yrrepyrr

Fru Wadell Kram till dig!

Maglan jag är 4+0 idag..känns skumt..Förra gången fick jag mens på 4+2 Två dagar kvar då..svettigt..
    Ska faktist testa idag då jag hittade pengarna
    Fast ingen vet om det..tror att det blir - ialla fall..
    Nej nu ska änne en unge i högen väckas

• Yrrepyrr

trulten det är tydligen väldigt olika har jag märkt..man måste ju +a först innan man vet vad som stämmer

Så nu har jag innhandlat ett test, ska vänta med det ett par dagar

• Yrrepyrr

Flyttar fram listan..

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 38

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy (16 st

• Yrrepyrr

"funderar" om detta går åt skogen hamnar jag på bim v 12
    Inte alls samma som er här juh..Yrre fjärrskådar..

• Yrrepyrr

Haha jag hamnar ju på den 20onde två dagar efter
    Men visst jag myglar gärna
    Om det nu blir så

Svar på tråden BIM v. 7