BIM v. 7
Detsamma gäller Apotekets äl-stickor. Hålla sig i minst 4 timmar innan och inte för mycket att dricka. Annars kan man testa när man vill men helst på samma tid varje dag.
Detsamma gäller Apotekets äl-stickor. Hålla sig i minst 4 timmar innan och inte för mycket att dricka. Annars kan man testa när man vill men helst på samma tid varje dag.
Jag tror också att min äl kommer till helgen. Fortsätter med stickorna...
Jag försöker gå ner lite i vikt och tränar lite lagom sådär, det är väl inget som jag behöver oroa mig för ska påverka fertiliteten? Jag har normalvikt och vill bara gå ner 1 kg eller max två.
Stil07 - jag har inte haft en tillstymelse till utslag på stickorna än men hoppas att det inte ska vara för sent. Fortsätter testa.
Tinkerbelle - känner precis som dig att suget efter härligt onyttiga grejer är på gång. Brösten börjar ömma lite och äggstockarna värker lite.
Hoppas på ÄL denna helgen. Passar perfekt med ÄL på helgen för då kan man bara mysa och njuta hela dagarna utan att oroa sig för jobb och annat jobbigt.
Jag håller också tummarna för oss!
Jag fick utslag på stickorna i lördags så vi har myst för fullt!
I fredags hade jag jätte läskiga sega långa slemflytningar (sorry men jag kan inte beskriva dom på något annat sätt), vad var det egentligen?!? Någon som har en aning??
är det det som kallas äggviteflytning?
Precious Alva - Tackar!
Masquito - Jag tycker att det är svårt att få hela test-området eller vad man kan kalla det "blött". Jag tycker också att det känns lite med 3 sek... Men samtidigt så orkar jag inte samla urinen i en kopp och testa...
Tinkerbelle - på mina stickor står det att det är 12-48 timmar till ÄL när man fått utslag på stickorna första gången. När kommer han hem på onsdag?!?? Håller tummarna att det går bra!
Nu är väntan lång till BIM istället... Detta ständiga väntande kan ju göra den bäste helt knasig!!!
Berättar ni för nära och kära att ni försöker bli gravida? Jag försöker att inte prata om det för det är sååå jobbigt när alla ska fråga och spekulera.