Inlägg från: Fru Wadell |Visa alla inlägg
  • Fru Wadell

BIM v. 7

Korallo: är det så för alla eller är det individuellt? Betyder det att på dag 22  får man äl och 6 dagar senare ska man få en mens om man inte är gravid alltså? Då borde det ju synas på test tidigt. Eller tänker jag helt snurrigt nu?? Oj, vad jag räknat fel i så fall!! *s*

• Fru Wadell

Uppdate: Känner mig riktigt gravdi idag, yr och mår illa. Finnar osv. ja, vi får hoppas var på akuten med min man som fått en truckgaffel genomkörd i sin fot *aj* så jag var med och kikae när de sydde, massor av slamsor och senor som gick hit och dit. Stackars va ont han hade, bedövningen tog inte riktigt förstår ni. Kan tänka mig att sy i öppet sår är som att föda barn *uscha* Nu ska jag pysla om mannen lite. Hej hopp

• Fru Wadell

Update från Fru wadell: Testade minuss igår på BIM - 4. Inte förvånad då jag aldrig plussat föra BIM-dagen förrut (varit gravid 2 ggr, ma och mf) DDessa tecken har jag just nu: Illamående, liiiite ont i brösten, finnar i ansiktet och ryggen, INGET sötsug. Dessa tecken hade jag båda ggr förrut oxå fast mer av dem. Ibland drar det även i nedre delen av magen, som att jag får kramp, det hade jag oxå förrut. ja, ja det är väl bara att vänta. Blir superglad om "tanten" kommer oxå eftersom jag aldrig hafte en mens mellan varje gravditet så skulle det vara skönt. Det är väl just därför som jag tror jag är gravid, att jag tydligen blir det väldigt snabbt. Jag har bara problem att behålla dem... Nå ja, hur det ängår så har jag en Thailands resa att se fram emot, vi åker den 31/5 och kommer hem tre veckor senare *skönt* Hur mår ni andra??

• Fru Wadell

Flyttar fram... 3 dagar kvar!!! *iiihhhhh*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• Fru Wadell

Masqito: japp, igår, negativt. Men det är inte förvånande, har aldrig lyckats plussa innan BIM förrut *s* Man man är ju tvungen att kika ändå. *asg*

• Fru Wadell

Flyttar fram och ändrar lite. Inget kul för dig Nettan80. Ska ni göra uppehåll nu eller kämpa på och så hittar man dig i en annan BIM tråd (v.10 var det va?)? Lite konstogt känns det när den ena efter den andra får mensj*eln, man är snart på tur då... *hoppas inte*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80 (8st)

• Fru Wadell

hahhaa, snacka om att tänka och göra samma!! Tänker på att vi klistrade in den nya listan samtidigt! *fnissar* *sorry*

• Fru Wadell

Vad olika det kan vara! Jag slutade med P-piller i juli. Blev gravid i oktober. Jag fick MA och skrapades den 30/11, fick äl den 18/12 och blev gravid igen. Nytt MF nu den 16/1 och förmodligen är jag gravid igen (känns så). Så min kropp gick väldigt snabbt tillbaka och läkte fint Nu ska den bara fatta att man ska behålla dem oxå *s*

• Fru Wadell

Tsarbabe: Hur kan man räkna ut efter äl hur mkt HcG -hormon man har?

• Fru Wadell

hmm...en fråga. Ser att några pratar om tappen, hårt, mjuk, öppen, stängd. Får jag fråga hur man gö och hur man känner detta och finns det några "bevis" som säger att det stämmer som tecken? *nyfiken*

• Fru Wadell

Yrrepyrr och Junior J: Tack! Men om man aldrig kännt på sin tapp någon gång, hur vet jag då om det jag känner är den som stängd eller öppen? Om jag vill vara gravid, hur ska den vara då? Öppen eller stängd?

• Fru Wadell

Yrrepyrr: tack igen *springer å kollar*

• Fru Wadell

Yrrepyrr: ja hur ska jag förklarar detta nu då...jo jag kände på den, har aldrig gjort det förrut lixom, inte medvetet iaf. *s* Den sitter långt ner, tycker jag, typ ett finger (om ens det). Då nådde jag tappen och den var typ konformad och jag kom runt den till vänster men till höger var den som mer porös...hemm...ja hur fasen ska jag förklara... Den var då inte öppen, antar jag eftersom den var som så toppig....eh...förstår du?? *s*

• Fru Wadell

Idsag på BIM -1 började en lätt lätt brunaktig flytning, vad det betyder får tiden utvisa...
    GRATTIS Mrs Bee

• Fru Wadell

Godmorgon. Här ko tanten på besök, eller jag tror det iaf, bruna flytningar igår som är mer klarröda idag och ett minus på ett billighetstest så mensen kommer nog under dagen. Känns rikitgt skönt faktiskt för jag har inte haft mens sen i oktober utan bara haft missfalls blödningar. Mens för mig är ett lyckande, det betyder iaf att jag denna månad inte kommer att misslyckas (igen) dvs inte lyckas bära bebisen i 9 mån. Lycka till alla. Nu ska jag träna, åka till Thailand om 3 månader och sen tar vi tag i bebisverksta´n igen. Ska bli skönt att inte räkna dagar, leta teckan osv. LYCKA TILL ALLA!!!

KRAM

• Fru Wadell

Jannabus: hur gick det?

Jag väntade in mensen idag eftersom jag hade typ en droppe brunt i trosskyddet igår och i morse lite rött...men det blir inget mer!!! Man blir ju KNASIG!!

• Fru Wadell

Update från Fru Wadell: Japp, jag skrev i morse att jag nog fått mensen eftersom jag hade liite brunt i trosorna igår och lite mer rött idag. Trodde stenhårt på detta, men fasen att det kommit nå´t! Blir galen! Lite brunt idag oxå. Antingen kommer mensen imorgon eller i övermorgon senast eller så är jag fetgravid! *s* Nå ja, sitter kvar på listan tills mensen kommer med besked iaf

• Fru Wadell

Godmorgon. Kl. 05.00 kom mensen med buller å bång! SMÄRTA! Men jag är som sagtriktigt glad, efter två missfall på rak och inte haft mens sen i oktober utan bara mf-blödningar så är jag riktigt nöjd! Kan ngn ta bort mig från listan, jag är så dålig på att få till det rätt

Lycka till alla. Nu ska jag planera en långresa till Thailand och bara njuta av livet innan vi fortsätter med bebisverksta´n. Ska bli skönt att inte räkna dagar och leta symptom. ha det fint! Hej då alla

• Fru Wadell

Tack lisia. Hej då alla glad, nu lämnar jag tråden

Svar på tråden BIM v. 7