Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Sofis: Menar du molvärken som fortsätter efter ÄL? Nu är vi då 3 som känner av samma typ av värk..

• Masqito

Molvärken har varit både innan under och nu efter ÄL, den enda skillnaden var den intensiva molvärken igår. Så det har aldrig upphört..

• Masqito

Det är intressant att fler känner den här molvärken...Får se hur den utvecklar sig. Spännande dar fram till BIM!

• Masqito

Sofis: Ja, vad kan det betyda? Jag har som sagt inte varit med om denna plötsliga intensiva molvärk, det hade jag kommit ihåg. Jag blev nästan lite rädd att det var nåt fel för att det bara ökade och ökade.

• Masqito

Sofis: fniss..det är önsketänkande, eller kanske ditt undermedvetna? Men det är väl kul att kika lite, man vet ju aldrig...

• Masqito

Sofis: har du väldigt ont? Det skadar ju inte att fråga..
    Här ilar och molar det bara..men är nyfiken på vad dom har att säga om detta fenomen.

• Masqito

Sofis: Känner igen det där med att man har svårt att sluta tänka på en sak om man fått för sig nåt..

Ja, det känns ju nästan som att mensen ska komma när som helst..Men förstår att man blir lite nojig när man har ont.
    Hoppas det löser sig!

• Masqito

Sofis: Det är bättre att fråga och få ett förhoppningsvist vettigt svar, då kan det vara värt att skämmas lite. Men det är inget du behöver oroa dig för. Jag är säker på att BM har hört alla möjliga frågor..

• Masqito

Samma här..jag kände igen värken men kom sen på att Shit! Det var ju nyligen ÄL..Det stämde inte..

• Masqito

Maglan: Det här med att småle kan jag känna också, en glädje kan komma över mig helt plötsligt och jag ler. Sen kommer jag på mig själv och känner mig lite dum..hahah

Svar på tråden BIM v. 7