BIM v. 7
Så länge mensvärken (och mensen såklart) håller sig borta så tänker jag fortsätta hoppas!
Så länge mensvärken (och mensen såklart) håller sig borta så tänker jag fortsätta hoppas!
Tinkerbelle: Ingen mens och inget plus. Har ingen mensvärk än...bara liiiite som kommer ibland. Förra månaden fick jag rejäl mensvärk ca 5 dagar innan mens.
Det som stör mig mest är att det inte finns någon logik i symptomen! En månad kan man ha mensvärk 5 dagar innan men - andra månaden har man ingen mensvärk alls, men man får mens ändå. Tredje månaden får man flytningar som heter duga - fjärde månaden är man snustorr. Så irriternade!!
Tinkerbelle: Jag börjar också få starkare mensvärk. Skit....
Jaja....om den kommer så är det bara till att köra hårt nästa månad.
Flyttar fram listan lite. Någon som vet hur det gått för Maglan och Johanna 80?
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)
13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 41
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58
Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)
Vad jobbig denna väntan är...
Var på toa nyss. Inga rosa flytningar (tack och lov), men däremot rejäla flytningar som var lite gulaktiga i färgen (?) men som inte luktade nåt.
Lite värk i magen...kan vara tantskrället som är på väg
Jag testade negativt både på BIM -1 och idag på BIM. Man blir bara deppig. Man blir ju avis på alla de som plussar på typ BIM -4 och så!!
Licia: Det här är bara försök 4 (eller 5?) för oss. Känns lite jobbigt eftersom det tog 7 jäkla år(!!) för min mamma innan hon plussade!
Licia: Jamen precis! Det verkar vara antingen eller...
Licia: ...och eftersom jag inte är en sån som plusar på en gång så lär det ju ta flera år....
Licia: Jajjamen *s* Man ska vara positiv