Inlägg från: Junior J |Visa alla inlägg
  • Junior J

BIM v. 7

jaha då var det gjort denna månad oxå att jag inte kunde hålla mig och testade aldeless för tidigt BIM-6, jag vart så upp slukad av alla pluss så långt innan BIM att jag tänkte :kanske jag med...men inte.
    jag har inte tappat hoppet, utan är mer arg på min dåliga karaktär :(
    sambon tycker jag är som en "groda utan ben" HOPPLÖS!
    men nu ska jag hålla mig...SÄÄKERT!

• Junior J

en liten fråga :är det fler än jag som vill vänta att mysa med sambon innan man vet om det tagit sig? jag kanske är jätte fånig men jag ibillar mig att sex påverkar utgången negativt... jag vet ju att det inte gör det men ändå får jag den känslan.
    bara lilla jag eller?

• Junior J

jag har svårt att använda min kropps förändringar som ev.gravsymtom,
    för innan varje mens svullnar mina bröst massor, mens värk flera dagar innan, men det finns en sak jag känner nu och som jag kände förra graviditeten och det är "dragningar" centrerade i mitten, nästan som växt värk, eller hur jag ska förklara det, så jag tar det som ett hopp!

• Junior J

förra graviditeten kände jag molvärk, dragningar ömmande bröst men jag började blöda på BIM dagen och tänkte att mensen kommit , misstänkte inget fören över en vecka senare när jag inte slutade blöda ,då tyckte jag oxå att brösten blivit ovanligt stora, testade och fick ett +, försod oxå att det var ett MF. men jag hade aldrig en grav- känsla.

• Junior J

Masqito: nej det är normala känslor, jag hade samma när vi försökte inför nr:1, det kändes som alla var gravida före mig till och med dom som inte ens försökte, det tog oss lite mer än 8 mån. innan vi fick ett pluss och tiden dit var fruktansvärt lång.
    jag var så ledsen att jag till och med tyckte att dom tog "mitt barn"
    en tjej sa till mig nyligen :jag vill bli gravid och du har ju redan en innan, så då är det mer än rätt att jag blir gravid före.
    det finns säkert en å en annan här på FL som tänker att hoppas inte så många blir gravida så har jag större chans enligt statestiken.
    somsagt helt normalt att känna så!
    ge inte upp! kramar till dig

• Junior J

hej nattugglor. tänkte bara säga godnatt, ses imorn.
    ny dag med nya pluss!

• Junior J

godmorgon tjejer!
    är jätte pigg idag, känner mig utvilad, men har jätte gasig mage (för mycket vitlök igår).
    vi pratade lite igår, om att ha grav-känsla och när jag skulle sova så drog det i magen och jag fick den där känslan. så vi får se om min intution säger rätt!
    men jag vågar inte för mycket, så jag låter hellre bli att känna av.

• Junior J

Yrrepyrr: visst är det hemst när man drömmer sånt om sitt barn. om jag drömt och vaknar då måste jag gå upp och titta till honom, för att få se att det bara var en dröm.

Svar på tråden BIM v. 7