Inlägg från: snöhästen |Visa alla inlägg
  • snöhästen

BIM v. 7

Det finns verkligen ingen anledning att vara nojig, men däremot kan det väl vara så att man får mindre lust när man har gjort om sig till en symptomfabrik... och har man ingen lust så ska man väl inte ha sex heller men jag tror att det är bra att göra saker - vad det nu än är som gör att man får tankarna på annat håll. Man blir ju inte mer gravid bara för att intensivt koncentrerar sig på det... (även om man kunde önska att det fungerade liiiiiite så iallafall )

• snöhästen

Jag vill också vara med i plussarpakten!!! Nästa månad gäller det!!! Och då tycker jag vi skriver:
    Statistik: 1.0 gånger "hur många vi nu är" (100%) ska bli gravida!!! Det kan inte misslyckas!!!

Även om jag inte är helt beredd att ge upp ännu... och det måste ju gälla ända tills man får det där jädra besöket... (Jag känner på mig att min tant är punktlig denna månad, på tisdag knackar hon på - förmodligen skickar hon ett litet sms sent på måndagkvällen också...) Jag har typ inga symptom förutom en skum känsla i munnen (men jag kanske bara behöver borsta gaddarna )

• snöhästen

Masquito: jag ska byta mobilnummer tror jag! Det bör vi göra allihopa

• snöhästen

Men hon kan fortfarande få förhinder!!! Det kan ju ha varit en blivande bebbe som försökte meddela sig också *hoppas*
    De är ju inte så tekniska när de bara består av några få celler, så det får man ju ursäkta
    Men men... om det nu ÄR tanten så har vi pakten! Det känns tryggt!

• snöhästen

Tack det hoppas jag också

Skrattar gott åt tanten med snöskorna - hu så rysligt! Hoppas hon har blivit gammal och senil så att hon inte längre vet hur man får på sig dom!

• snöhästen

På tisdag jag också... Jag vill inte ha hit henne. Hon är så TRÅÅÅÅÅÅKIG!!! Har inte helt regelbundna cykler (i genomsnitt 25 dgr, men varierar mellan 21! och 32!) men jag har (för det mesta) bra koll på äl och då är det alltid ganska exakt 14 dgr till BIM. Är dock denna månad inte 100 på äl (eller egentligen är jag det, men eftersom det ur graviditetsförhoppningssynpunkt skulle ha varit bättre om äl var några dagar innan eller några dagar efter så ÖNSKAR jag att äl ska ha varit en annan dag...) Komplicerat. Men som sagt, om mitt antagande är rätt att BIM är på tisdag så är det typ noll chans att jag skulle slippa tantbesök nu... Om BIM däremot är idag eller imorgon eller på torsdag-fredag så skulle chanserna vara något bättre... Ja, du fattar

• snöhästen

Bra T-shirt! Jag skulle vilja ha en också, men det skulle kunna missförstås (jobbar med äldre!!! ) )
    Har nu tryckt i mig ca ett kvarts kilo ostbågar! Det är inte alls så svårt som det låter!!!

• snöhästen

Trist Maglan!!! Men... it ain't over `til it's over

• snöhästen

Jag vet, jag med, men det är bara att komma igen på returen

• snöhästen

Maglan: nej, tanten har inte visat sig ännu, men jag känner på mig att hon kommer senast på tisdag morgon. Ser INTE fram emot det, men lika bra att få det överstökat också...

Svar på tråden BIM v. 7